RSS

Wednesday, 1 April 2009

ameerali


ameerali.

sapekah beliau...??

entah.

saya taktahu.

tapi, sapa mengaku pelajar ukm, kalau tak penah dengar nama ni, memang kena buang universiti.
(TERTAKLUK KEPADA TERMA DAN SYARAT PELAJAR UKM BANGI JAK...)

heh.tak tipu.

saya ingat saya tak penah lepak di mapley ni.

pika cakap mapley tu definition dia pengantin lelaki. dalam bahasa asal mereka.


saya angguk angguk ja. sebab saya tak penah tanya pulak sapa-sapa.


tadi saya pegi dengan mirna dan balak beliau dan member lagi sorang. mee mamak pilihan hati. sedap jugak. 

saya selalu cakap saya tak pernah pegi dan teringin mahu tengok suasana malam di mapley.

mula mula saya ingat saya akan lepak mapley buat pertama kali dalam hidup.

tapi, percaya atau tidak, dari kecil, saya selalu rupanya pegi mapley mapley ni.

cuma saya tak tahu nama timang timangan dia mapley.


bila saya ingat ingat balik, dari kecik sampai besar, ayah saya selalu ajak saya lepak mapley malam malam. dengan member member beliau. 


kadang kadang kami pegi karoke. paling cikai kitaorang pegi warung je tengok wrestling. saya suka tengok bola cuma dengan ayah saya. dengan orang lain tak penah cuba.


dalam family, saya rajin juga teman ayah saya keluar malam lepak dengan member member ayah saya yang semuanya muda belia. heh.





we're buddies. a close one.




and i miss the good old days.






8 comments:

cambesje said...

ak x kenal pown~~~

...sarah n... said...

eh, lupa nak p/s kat situ.

budak2 ukmkl tak temasuk ye. hehe

org2 bangi je pnh dgr kot.

Suhaila S. said...

ye, knal!!
(kompem sy budak ukm bangi kan) hek hek
tapi, asal pegi x ajak sy??
tepeng ser!!

iylia said...

ermm sdapnye mkn kdai mamak..isk3

cambesje said...

ala~~
ak nk jd dak ukm bangi dah~~
sem dpn ak pindah...
ak dok kat zaaba...

Mun'im said...

yang bes kat ameer ali..caye @ x??

1.diorg pakai jersi...caye @ x???

2.nasik lemak ayam mmg tip-top..faveret incik kebab..caye @ x??

3.servis pantas...lg pantas drp kafe kiy...caye @ x??

4.waiter2 yg sensitif ngan p'sekitaran diorang...caye @ x??

5.ade gadis penjual yong tau fu di area b'dekatan...caye @ x???

hehehehehe~

...sarah n... said...

kak su

kak su bkn knl org g member2 dr upm.heh.

iylia

tak dinafikan.hehe.US xde mamak ke? hahahah..

cheri

yaa...kalau begitu anda akan tahu sem depan. semoga berjaya!

MUN'IM

yg 1-4 sy pecaya sebab dah terbukti depan mata, tapi yg ke-5 tak nampak pulak.org jual beger nampak laaa...

lokman@keme said...

n yg best jugak ade suasana kondusif ntok tgok bola.

good atmosphere.ynwa!