RSS

Wednesday, 8 April 2009

gedegang


masa : 0230
lokasi : bilik haze' dan ecah
misi dan visi : stady untuk lab test dan menyudahkan esaimen c++ konon konon 


penulis : dahaga la ze'. nak duit..!!! beli air gedegang.
haze : duit syiling?
penulis : a'ah..a'ah.. seposen seposen pon jadiklah. tahu kau mesti nak guna 2posen dgn 5posen utk loundry kan?? heh!
haze' : ooo..seposen..?? (sambil mengorek tabung)
penulis :  yayah.
haze: aku lapar la. kau g kafe..??
penulis : malas.heh.sebab tu la beli air gedegang je. malas masuk kafe.
haze': gedegaaa....????
penulis : gedegang.
haze : gedegang..?? 
penulis : ye. ye. gedegang
haze : apa tu gedegang.
penulis : gedegang tak tahu..??
haze: apa?
penulis : gedegang. ala..air mesin tu, bila kita tekan dia bunyi..."gedegang..!!!" haaa...tu lah. tulah..
haze : ooo...ecah kau tahu air gedegang?
ecah: tak.
penulis : laa..tak tahu jugak ke? gedegang la. sebab sound efek dia tu.mungkin dekat semenanjung je kot femes perkataan ni.


perhatian..


haze -------> sabahan
ecah -------> serawakian





3 comments:

Suhaila S. said...

waaah lama x minum air gedegang!!

20 sen n 50 sen utk laundry??
haha nak syiling??
ksu ade syiling 1 uncang ni..
nk g cari macik2 kedai la, tukor..
kat teratak 16 xyah masuk syiling kalo nk laundry hehe

tiramisu said...

sarah...ni nurul ni
ni my blog link yg baru nyer...
foloowwwwwwwww taw..compulsary!!!
hehehe~yang lama dh cmpak jauh2....

kisah hidup baru...
www.n2zama.blogspot.com

aku taw pasal gedegang masa kat matrix...huhu

naziha ismail said...

yea..air gedegang...tapi kt matrik aku dulu...mesin air tu lebey gemar dibuat alat tukar duit syiling....hahahha..nk tukar 50sen seketul...bak msuk 20+20+10sen atau 10senx5...pehtu tekan button tu...haa..kuar 50 sen seketul...leh gune utk laundry....