RSS

Thursday, 23 April 2009

sepat fried

tadi bangun awal.

dengan niat: sahaja aku bangun awal dengan niat nak stadi abeh abesan! banzaaaiiii...!!!!

jadi, saya buat status ym : insaf : arini 'azam' tanak main internet. sila jangan hantar msj2 provokasi.

konon.

tapi, tak berjaya.

saya mempunyai ramai kawan manusia yang bertanduk tanduk.

silap saya jugak pegi melayan. adehhh...

takpelah.

tu suma belakang kira.

sekarang saya mahu cakap, tadi saya nampak ikan sepat masin kat kafe.

oh..oh..ohhhh...


terkenang kenang kampung halaman.

saya: nak makan ikan ni boleh tak..?boleh takkk..??

haze': hamiklah. tp kau amik besar2 dan banyak banyak sikit. bagi aku sekali.

huh.





4 comments:

lokman@keme said...

aku dah tau dari mne ikan sepat tu datang.


dari akuarium2 kat bhg. blakang cafe tu..kot
aku rase2 la.
harharhar

...sarah n... said...

bijak. macam mana tahu..??

Mun'im said...

sepat sepat si kulipat....

anda ditag buat cepat...

kih kih kih..=P

...sarah n... said...

hohoho..

pantun bagai.

baik! nnt saya buat.