RSS

Saturday, 18 April 2009

kawin paksa


semalam saya mimpi.

mimpi bodoh.

kena paksa kawen.

dan bakal suami saya sangat cengal.

menyakitkan hati.



setiupitttttttt....



SAPA YANG BERTANGGUNGJAWAB PAKSA PAKSA NIH HA? HAA?? HAAAA...........???


semua benda kami gaduh.

semua saya cakap dia bangkang.

ataupun dia buat saya macam bayang bayang yang tak wujud.

cakap dengan dinding.

kawan kawan mimpi kawen best best.

saya mimpi kawen macam ni.

adehhh..

serik.

kalau macam ni, tak kawen pon takpe kott..


kesimpulannya, orang yang boleh paksa saya kawen sudah tidak dapat paksa.

jadi, saya takkan kawen secara paksa. 



HAHAHA! (gelak mcm setan volume full)






p/s: saya rasa saya termimpi pasal kawen sebab baca komenan komenan dari blog saorang member tu. cehhh..






5 comments:

aisya said...

"kawan kawan mimpi kawen best best"
siapakah itu??
hahaha

cambesje said...

ko mimpi spe??

Suhaila S. said...

haha org kedua yg ksu knal yg mimpi kawen paksa.. hahaha..
semoga kawen anda nanti bukan satu paksaan.. nnti anda jemput kwn2 dtg ke kenduri pun paksa2 je..hohooo

...sarah n... said...

aisya

sapekah? haha...kita tunggu selepas iniiiii.....

cambesje

kalau aku tahu sapa, aku dah amik precaution siap siap dah kottt...

kak su

hope so

lokman@keme said...

harharharharhar