RSS

Wednesday 22 April 2009

gotta catch 'em all!





baru balik makan dengan geng.

heh, cakap geng macam ada organisasi bawah tanah je.huhu.

ahli : saya, che pah, haze', ecah dan pika.

kenyang gila ohhh perut...

sambil makan aktiviti sumbang saran mestilah berlaku sekali ye dak? ye dak..??

topik hari ni: banyak tapi yg hott topik rancangan kegemaran.

1) saya, pika dan haze' sangat suka cerita pokemon. pika kata dia tahu apa nama slime duck dengan binatang ape ntah lagi saya lupa. haze' pulak kata, tarikan dia pada cerita pokemon adalah misty dan ash. dia adalah kipas-susah-mati misty.




saya pulak? mestila pikachu.ha!ha!.tapi, saya lagi suka bulbasour. tahu taakkk..??yang ada atas badan dia macam bawang tu. kenapa bulbasour? entah,bila tengok bulbasour saya rasa macam saya tengah tengok diri sendiri. huhuuu..orang kata rasa termotivate. macam tu.



ecah dengan che pah diam, mungkin sebab mereka kurang gemar..??

2) che pah, pika dan ecah tiba tiba cakap mereka suka cerita oggy and the cockroaches.masa ni saya dengan haze' senyap ja. sebab kami kami tak suka cerita tu. seriyes. saya lagi suka masuk bilik tengok iklan masa adik tengok cerita ni.anti-oggy.




3) yang pasti, kami undi majoriti bahwa cerita paling hot adalah totalllyyyyyyyyyyyyyyyyyy spiessss!!! heheheh...



sam yang bijaksanasini, clover yang poyo dan gila lelaki kacak dan alex yang clumsy..

ecah suka telepon compaq powder mereka, haze' kata dia suka part bila diorg dipanggil, even tong sampah pon boleh jadi pintu ke markas mereka.


 masa ni semua sebok nak tunjuk ketinggian pengetahuan masing masing pasal katun ni, saya pon kurang dengar che pah dengan pika suka apa. kalau tak salah ada cakap pasal mereka yang menyamar macam2 kot.

yang pasti, saya suka mereka punya jetpack. boleh terbannnggggggg mcm superman! yayayayahhhhh...!

4) ada lagi cerita pasal katun lain, martin mystery la, apa la. tp malas saya nak ulas. nanti jadi rancangan review katun pulak. menyampahnyaa..

kesimpulannya: kalau dulu time cuti sekolah, saya lagi sanggup kena pukul dari mengorbankan rancangan rancangan ini. sapa nak rebut? sila, saya bukak langkah silat baru tahu! ya, saya tahu silat!







5 comments:

aisya said...

cpat giler...
baru je balik dr mkn...
trus post..
patut la nk cepat2 balik...
hehehe....

sarah...
nape yg blog archive tu ade tulisan kaler putih? x nmpak la...

Mun'im said...

go CHARIZARD!!!!!!!

...sarah n... said...

ecah.

yelah.nnt lupa. kita kan BLOGGER YG AKTIF *tak tahan asek je kena perli*


mun'im

yayah! lg sorg pokemon trainer!!

Awkward April said...

haha. igt lg ke silat tu??

...sarah n... said...

err...

alaaa..fain.

jangan la tanya. segan nak cakap.

kang tepaksa tipuuuu...huhu..