RSS

Monday, 27 April 2009

rungut 1







saya paling kurang bertoleransi bila tidor saya dikacau kacau macam nak buat melo. dapat...??






7 comments:

Muhammad Nazeef said...

font kaler merah yg menghighlightkan perasaan marah~...relax k..

btw, milo sedap.
and ive added u~...tq for the comments!~..:D

naziha ismail said...

nk milo?..

mari ke zaba...ade milo ais yg best!...

best kan minum air kt zaba?..

cambesje said...

spe kaco ko sarah??

sharkiey said...

wah cik sarah mengamok kah???

humban barang sana sinih
yeah saya suka tgk org bergadohhhhh

tarik rambut,tarik telinga,tarik semua

INGGAT jgn tarik kain ker baju kck ker sudah malu saya tgk karang

anakcikmad said...

betul3x
waktu tidur...
paling tak bley dikacau2
apatah lagi mcm kcu milo~

btw~
hi sarah ^_^

sharamli said...

dy kac0 sbb tid0 smpy tengah ari k0t..muahaha

...sarah n... said...

nazeef,

yup, itu lah peranannya font kaler merah.huhu.

jiha.

tak abeh abeh dengan promosi kau. haha.

cambesje.

nak cakap pon kau tak kenal. huhu.


joe.

haha. karang aku humban ke muka kau boleh..?? suka pulak tengok orang mengamuk apehal...??

anakcikmad.

yup, itu adalah pantang larang keturunan kot. dr opah turun ke ayah, turun ke anak. huhu.

kak sharamli.

err....itu pon ya jgk. sy siang tido malam berjaga.