RSS

Monday 6 April 2009

jangan pandang belakang





ramai yang kesal

bila saya berpaling

memandang perkara yang telah saya tinggalkan.

tak kira lama atau baru.

saya pasti berpaling sekali sekala.

mereka berpendapat bahawa

palingan itu tak perlu.

kenapa perlu memandang ke belakang?

bila kita sudah tahu dan jelas dengannya..??

yang sudah tu sudahlah..

teruskan perjalanan dengan maju tapak demi tapak ke hadapan.

berbekalkan pengalaman silam.

tapi.

saya tetap toleh jugak.

kenapa..??

mereka bertanya.

jawapanku mudah dan logik.




sebab aku tadak side mirror la, pandaiiii....!!!




p/s: tulisan suka suka semata mata.tadakk kena mengena dengan hidup atau yang telah meninggal dunia.






3 comments:

sharkiey said...

kurang hasam post ni
baru feeling sekali aku scroll ke bawah
hampa terus

...sarah n... said...

laa....


ada jugak orang yang boleh terkena mcm ni...

Anonymous said...

ko nk side mirror?...

mintak kt syima....tp dier ade 1 je..

hahahaha!!