RSS

Friday, 17 April 2009

siang mengantuk malam berjaga


perhatikan gambar di atas.

bahagian jari.

terlebih kannn..?

selalu kucing ada 4 je jari per kaki/tangan.

tapi dia ni ada 7 kat tangan, 5 kat kaki.



walaupun saya balik tidak berbuat perkara berfaedah.

saya buat banyak perkara jugak.

sekarang.

saya lebih mengenali SANTIAGO DIAZ JARERRA <---ejaan tak pasti. dulu beliau kecik. sekarang dah besar la sikit. dulu saya ingat ni milik jiran seblah yang suka menumpang rumah kami kami. rupanya milik kami.

huhu..silap..

sebab tu dulu saya tak tanya nama beliau. tu la nama dia saya baru tahu.

nama tanak kalah kan? kan? <-----saya mengumpat dalam hati. kalau saya ada masa nak daftar nama buat pertama kali tu, saya bagi je nama daud bin abdullah.


buat apa pikir nama beria beria. nanti kalau panggil santiago, ada ke beliau nak menyahut, YA SAYAAA............??? tak kannn...?

tapi kan, sepanjang pemerhatian saya, saya sedar santiago diaz jaherra ni ikut perangai kami kami adik beradik.

siang mengantuk malam berjaga.




ini port feveret beliau tido siang siang.

heh.

tuan borek, kucing bertitik titik.


nak jugak muatkan dalam kotak kecik tu.

siang dia tidor tak hingat dunia. malam dia kacau kitorg punya aktiviti. dia gigit je sapa yang buat derk kat dia. sawan betul kucing ni.

dalam dua hari terakhir, saya akan kacau beliau tido siang siang. motif tanak bagi beliau berjaga malam malam dan kacau kitorg dah. tapi gagal.

selalu beliau dapat melarikan diri dan tido senyap senyap dalam kotak lain.


walaubagaimanapun, dia ni bagus jugak kottt...

buku saya dia kebas nak dibaca, katanya...



membaca sampai tertidur tuuu...



mesti tension tak paham kan? kan?


sebab dia rajin belajar walaupun tak sekolah.

tengoklah sapa tuan nyaa....

8 comments:

Faraheen Hazirah said...

comel.. :)

lokman@keme said...

polydactyl

...sarah n... said...

fain

comel ke? rasa mcm nak pijak pijak kotttt...

lokman

kenapa polydactyl..??owhhh lupa lupa..kimia dah dekat korner

cambesje said...

hmm~~ mcm ko je sarah~~

lea yana said...

ee.,dia sgt unik..
xpnh tgk kucing byk jari.sweet sgt..
suke2..^_^

...sarah n... said...

cambesje

ko bia benar? beliau kucing kottt...

lea

sweet? huhu..dia ada penyakit sawan kucing. menggigit tanpa amaran.

lea yana said...

xpela if ade pnyakit..
tp bg kite dia mnunjuk kn ciptaan ALLAH yg lain drpd yg lenm..
subhanaAllah!!!
rase nak gi tgk je kucing tu..
rse kashan n rse syg kat dia..=)

...sarah n... said...

haha

lea..lea..

taklah. tipu je.. dia tadak pon sawan.

kitorg je saja saja kutuk dia sawan sebab geram dengan dia.

heheh.

dia normal---->tolak kes jari tu.

dia pon mmg selalu buat kitorg aktif.heh.