RSS

Tuesday 3 March 2009

tanpa

bukan nak kata apalah.

tapi.

saya tengok kan.

keluarga saya (mak dengan adik beradik termasuk kucing-kucing jiran yang menumpang).

kawan-kawan saya.

kolej saya.

kosmet saya.

rumet saya.

leptop saya.

abang-abang kafe kolej saya.

pensyarah saya(terutamanya pensyarah mikrob).

senior saya.

internet jugak tak lupa.

hempom saya.

esaimen saya.

bilik 314, aras 3 blok c.

makcik-makcik klener yang selalu cuci toilet time saya mandimanda dengan bahagianya.

jugak incik-incik kafe yang sebelah tu.

macam lebih bahagia tanpa saya mengganggu hidup mereka-mereka nih.

mungkin lebih baik saya undur diri.

11 comments:

keme said...

hey
what happen?

...sarah n... said...

things happen.

anda mahu tahukah?

pjg cerita ini.boleh buat hikayat serong mahasarah.huhuhu.

iylia said...

im hepi when u r around..
siyes

Suhaila S. said...

mungkin mereka boleh hidup gumbira tanpa anda..
tapi tidak saya..
oh sarah, jgn tinggalkan daku.. huhuhu

...sarah n... said...

iylia

kalaulah anda berada di sini..huhuhuwaa.....

kak su

alahai kak su.cukup-cukuplah drama swasta tu..haha!

Awkward April said...

kte sgt2la x tmasuk dlm list ni..

...sarah n... said...

fain! fain!

kalau ko nak apply masuk dlm list di atas pon takleh..

ko la manusia yg takkan kita tinggalkan utk dihantui walaupun kau merayu-rayu..hahaha!!!

sharkiey said...

rilex sarah. there are another people still need your presence, you just dont know it yet. if there is no you i miss one blog that i really enjoy to read even though i dont know you.. so life must go on yeah!!!

Suhaila S. said...

sy bukan berdrama la syg..
huhu.. sapeleh diri ni nak berdrama di kala hati gusar memikirkan kehidupan tanpa sarah.. oh tidaakkk

...sarah n... said...

sharkiey

ow!ow!ow! zillion thanks.betul2 terharu..heheh.

kak su

yelah2..ape2 jela kak su, asal kak su bahagia...haha!!

P/s : TUAN_TUAN DAN PUAN-PUAN.

SILA BACA BALIK AYAT-AYAT INCIK SHARKIEY NI YA..

"if there is no you i miss one blog that i really enjoy to read even though i dont know you."

hahaha.saya bangga tahap tak ingat dunia tahu takk..??tahu taak..???

*gelak macam setan full volume.*

Anonymous said...

P/s : TUAN_TUAN DAN PUAN-PUAN.

SILA BACA BALIK AYAT-AYAT INCIK SHARKIEY NI YA..

"if there is no you i miss one blog that i really enjoy to read even though i dont know you."

hahaha.saya bangga tahap tak ingat dunia tahu takk..??tahu taak..???

*gelak macam setan full volume.*

utk mkcik sarah,ko mmg ske prsn..
tp knpe ko x kembang2 pown??
*musykil2*