RSS

Saturday 21 March 2009

terkejut? sangat!!!


suma orang macam sudah berjinak-jinak memasuki dunia blog.

saya pon dulu saja-saja je,tengok member ada blog, saya pon teringin jugak kottt.

tapi blog macam takde motif je masa tu.

tapi.

saya seperti mendapat tamparan kesedaran pada hari ini.

bila saya lihat blog kawan saya yang saya baru jumpak.

saya lihat...

OMAIGOD!!

LINK CEKGU-CEKGI SEKOLAH SAYA....!!!

WOW!!! CEKGU-CEKGI SAYA ADA BLOG..
 HUMANG AIH..!!!!

terkejut? takkkk..!! saya terperanjat macam nak mati!!!

ada friendster tu biasalah. ada blog??? wahahahahaha....rajin mereka ni online nak update blog..!!

cepat-cepat saya tekan-tekan link-link mereka.

dan..

ow! ow! owwwhhhhh...!!!

memang para pendidik yang ikhlas dari hati kottt..!!

cerita tentang isi hati mereka, penilaian tentang pelajar dari kaca mata saorang guru.hermmm...menarik nih!

dan paling saya kagum.

NOTA-NOTA, SOKLAN PERCUBAAN DAN LATIH TUBI UNTUK SPM!!!

kalaulah saya tahu dari dulu. mungkin fizik saya dapat A kot???

p/s: apa misi dan visi blog anda? 

No comments: