RSS

Thursday 5 March 2009

ha ha ha



ha!ha!ha!

mahu gelak banyak-banyak...

eh..eh!! takleh lebih 3 harakat kan?

maap!maap! ter'over'.

hari ni saya ada dua midsem.sabjek-sabjek pembunuh dua-dua sekali.hish!nasib baiklah nyawa saya ni liat mahu tanggal.




1) c++ = soklan satu jak.tapi 3jam jawab.dari 1230 sampai 330ptg.prektikel.mati kau!!!!

dah lah saya dengan haze' je yang mahu menatap muka-muka kacak pakcik bas tu.yang lain semua hilang.kelas pukul 5.yang pakcik tu pulak, dia rajin nak bawak kitaorang jalan-jalan pulak. kata mahu kasi relis tensen lepas midsem.gila apa!!! orang ada kelas pukul 5-7 tahuu taaakkk..??? kul 4 baru sampai bilik.seb baik sempat zuhur.

2) kimia am 2.830-1030 malam.nak makan pun taksempat.lapa betul.rasa nak telan je ketas-ketas soklan sumanya..

dahlah baca buku pun tak, nak amik midsem.hoi sarah!!! anda ingat anda genius kah???tolong lah sedar diri tu sikit.dah la pemalas, perasan pandai ke ha..?haa..??haaaa....??tampar kang nak?

hush!

tapi, masa usha-usha ketas soklan.

objektif!!!! 40 soklan jak!!!!

huhuhahahahahahaha...

saya gelak macam setan volume lowest.sebab nanti kena halau dari dewan kang naya.penat je seronok-seronok.

bila dah abeh exam tu kan.saya takdelah rasa macam dunia ni saya yang punya sebab saya miskin.duit makan pun tepaksa membodek incik ptptn.huhuhu..tapi, saya rasa macam upm tu saya yang punya...ha!ha!ha! tapi, kenapa upm?? heh.cerita nantilah.


dekat bilik, as suruh buat esaimen kimia pulaakkkk..!dia kata esok dia nak, mahu tiru.demand pulakk tuh!! hish, tatau ke tengah seronot-seronot nih..?? tapi saya kata, momantai!!!!ape ada, esaimen je.ha!ha!ha! positif betul anak dara pakcik nasir nih.

sila ambil perhatian bakal-bakal mak mentua dan ayah mentua saya yang bergelar datuk dan tan sri.

silalah ambil saya jadik menantu.kerana saya sangat rajin dan positip sekali.made in malaysia.pandai buat pekak bila kena marah dan pandai makan dengan muka bahagia.sekian terima kasih..

tapi, bila sampai bilik...

saya tak nampak pulak buku kimia.ha!ha!ha!

padahal ada je kat meja tuh.

bakal ayah dan mak mentua, sila abaikan ayat di atas.

apa yang penting, hari ini saya suka bioinformatik kot..

5 comments:

Anonymous said...

aku tau pe kene-mengena upm ngan entri ko nih...ko de ckp td ko nk gi upm...ahahah...

...sarah n... said...

alah! tu ko tau sekerat ja bha...ko tatau cerita seterusnya...hahaha...

Suhaila S. said...

apa yang penting, hari ini saya suka bioinformatik kot..

cam pelik je statement ni..tapi xpelah.. tahniahlah!!

keme said...

"sila ambil perhatian bakal-bakal mak mentua dan ayah mentua saya yang bergelar datuk dan tan sri.."

memetik kate2 penules spt diatas,

"heh3"

...sarah n... said...

kak su

pelik ke..?? macam tak je...


kebab

ko ni apesal? jeles ke??? hahahah...ada masalah dgn statement tu?