RSS

Friday 13 March 2009

rabak



sekarang suma kolej tengah sebok-sebok suruh hantar borang permohonan kolej kan? kannn..??

saya tidak lepas dari fenomena ini.yaaahhh!!! saya adalah penghuni kolej palapes.KTHO.ulang suara kolej palapes ye tuan-tuan dan puan-puan.

tadi saya pegilah hantar borang tersebut dengan haze'.

untuk pengetahuan, saya telah print borang tu sebanyak 3kali kerana kesilapan mengisi.harap maklum.

tiba-tiba, makcik ofis dengan ketua felo saya tanya.

mereka : kamu ni palapes ke?

saya: err...(terkial-kial..macam mana nak explen ni..)

akhirnya felo tu jawab sendiri soklan beliau.beliau adalah salah saorang staff palapes kat markas.beliau tahu saya sudah keluar baris, cuma mahu test power kot...???

makcik ofis : kalau macam tu, ape lagi, buang lahhh!!!!

PERGHH...!!! rasa macam jantung mengamalkan akupuntur je!! tusukan dari arah yang pelbagai...


ayat makcik ni memang tak kesian langsung. boleh tak paling cikai pon tunggu saya berambus dari situ.?? ha? ha? haaa...???


p/s: masa ni, 2 org jaksa di belakang tu, tersengih-sengih.jahat betul.jahit mulut karang nak ke? nak keeee.....????

3 comments:

Hasnul Azizi said...

ciaN kt kO...

kaLu x dPt koLej kO nK doK mnEr ...??
uMah seWa ke...??

Suhaila S. said...

ish sape name mcik opis tu?
meh nk g marah die..

err.. nk duk teratak 16??
hehe ade 4 pilihan,
bilik anggerik @ orkid @ teratai @ kenanga??

Anonymous said...

wahaha..
weh, bnyk improvement u have
made to ur blog..

cara posting semakin menarik..
hehe..

blog pn semakin attractive!

sori, lama x melawat
blog muh..

lappy rosak and cm x slalu on9 dh sekarang..

ape2pn.. all da best!