RSS

Tuesday 3 March 2009

pen lain pulak lahhh..


sesapa yang penah baca entry saya pasal menguap jangan buruk-buruk.mesti tahu saya nak cakap pasal apa.

sejak dari hari tu.

setiap kali saya menguap.mesti ada orang gelak.dan saya tak lupa untuk mencampak semua benda di tangan sebelum menguap dengan bahagianya.tahu taakkk?? tahu taaakkk...???


hari tu malang lagi jugak.saya dengan haze' terduduk belakang berdua-dua sahaja.tak mahu menjadi mangsa tangkap kering dokter kalai, kami berkeputusan duduk dii kerusi kosong.SEBELAH JIHA, KOSMET SAYA!

saya menguap dia sengih.geram betoooolllll!!!!!

paling tak tahan.beliau cakap.

NAK PEN TAKKK...?????

saya geram saya kata.

HARITU PEN BIRU.SAYA NAK PEN ITAM PULAK...


4 comments:

Suhaila S. said...

hihi.. kalo saya ade time tu, nak jugak tanya.. nak pen kaler ape sarah?? ke nak permanent marker?? haha

keme said...
This comment has been removed by the author.
keme said...

haha
sarah ko terpngaroh ngan aura palapes le neh.
ske conteng2 muke ala2 perang gtew
smpai kt dlm lcture.

harharhar
(palapes jgn mrh..i love palapes)

...sarah n... said...

kak su

tolong paham ye, marker guna time lab mikrob jak!!! hahaha...

kebab

ai!ai!...ada unsur jeles ke tuh, haaa..??? aku tahu ko teringin tapi segan mahu buat jugak kan..xpe2, aku paham bha...

i luv palapes konon, tapi syg rambut lebih kan?? hahaha..aku gtau haze' kang..haa...