RSS

Saturday, 28 February 2009

jangan menguap buruk-buruk



kelas cell biology tadi petang.

menguap-menguap macam anak burung memintak-mintak makanan dari mak mereka.

haze' cakap menguap mestilah tutup mulut.besar-besar nganga sangat buruk.kadang-kadang say lupa mahu tutup mulut, beliau punya tangan panjang je nak mencapai mulut mahu tutupkan.hush!
(saya kadang-kadang rasa mahu tipu-tipu menguap besar lepas tu gigit je tangan beliau nih, tahu taakk? tahu taakk..???)

tadi,saya mahu tutup mulut sebelum tangan haze' mencecah mulut saya.

tapi.

erkkk..

ada.sesuatu.berlaku.tadi.

owh, maaannnnn...!!!!!!

as dekat seblah tanya-tanya.

saya tunjuk pipi kanan.

as tanya apa??

saya kata, ni ada apa-apa tak..??

as gelak.beliau kata ada.

mesti macam samurai x!!!!


HISHHHH!!!!!

pernah tak ada manusia terconteng pipi sendiri masa nak tutup mulut menguap..???

jawapan : pernah! saya!!!!!

moral value : menguap jangan pegang pen, tahu taakkk...???


8 comments:

Mun'im said...

salam~
cmne la agaknye leh terconteng muke....
seb baik x t'cocok pipi....
huhuhu....

naziha ismail said...

sarah...jgn cuci muke...aku nk tgk contengan tu...kalo agak2 ko da xcukup kertas..tulis kt muke..leh ke?

Suhaila S. said...

cam kreatif jugak tu.. xcukup kertas, conteng kat muka.. nak tgk jugak!! nak ksu tambah sket ag?? bg makin comey.. haha

..alicia-rnro.. said...

anda ditagged..
hehe~

rijal said...

hahaha...
msti buruk gle ko nguap kn..
thniah kpd mkcik sarah krna tlh mnconteng pipi anda dgn jayanya..
*tepuk2*

zech said...

sarah....
ak tutup lg bagus..xla smpi ko terconteng pipi kannn....

p/s:bru taw kepentingan ak yg sebenar...hmmm

...sarah n... said...

mun 'im

nak tahu ke mcm mana? sila tanya incik pen..huhu..

jiha

ape kata anda terai dulu mahu taaakkkk...????

kak su

saya tak mahu comey2 nanti jiha jeles.haha!

rose

tagged tak dpt dibuat.sekian terima kasih.hehe

rijal

terima kasih!terimakasih! tahu anda tak dapat lakukannya.

zech

tu la pasal.hish.mcm mana ni haa...???

Fitra ZaffiQ said...

len kali pegang pen marker permanent...