RSS

Thursday, 26 February 2009

anda ke orang malaysia?

kau patriotik tak..???

tak pasti???

owww....paham-paham!

kadang-kadang kita ni lagu negaraku pun malas nak nyanyi kan...

paham lagi...

tapi, bila 31 ogos kena keja overtime tiba-tiba je semangat patriotik membara-bara kann???kan..???

mahu tengok cerita hati malaya, mahu tengok leftenan adnan dan segala macam lah!

paham sangat dah dengan orang-orang kita ni, sebab saya pon tergolong dalam kelompok ni kot...

tapi, kalau anda masih tak dapat cungkil semangat patriotik anda walaubagaimana susah anda cuba, saya sarankan anda bukak dan hayati blog ni...

http://id-top.blogspot.com/

compem anda
BERAPI!!!!

selamat mencuba...!!!

4 comments:

Nur Farahin Abdul Arif said...

sarah pon de blog jugak..huhu..

Nur Farahin Abdul Arif said...

sarah pon ade blog jugak..huhu

naziha ismail said...

weh sarah...siyes aku BERAPI bc entri2 dlm blog saranan ko tu...

cume yg tlintas kt pale n ati aku....selaku manusia biasa...sedar2 la diri....nk kritik org laen...cermin dulu diri sndiri..

yg penting kita x kacau org laen kan?..kan?...kan?...

...sarah n... said...

farahin.

merujuk kepada sarah mana ni?

jiha

tula pasal.
tapi abaikan jela..

lokman marah woo kita promot ni.dia kata kita tambahkan kebencian org.tak baik