RSS

Wednesday, 11 February 2009

rezeki murah

semalam saya me'ym' dengan saorang senoir kos saya pasal dinner yang bakal kitorang adakan.

lepas tu, saya cakap, saya dengan kawan sedang pokai seperti tahap papa kedana.

lepas tu...owh!!! saya tak dapat nak cerita..

anda baca sendiri...


nurul nadzirin: eh sarah, kalo takde duit nak sara hidup haha, meh je kat akak, pinjam,
nurul nadzirin: akak under jpa
nurul nadzirin: jangan segan2 eh nak mintak?
nurul nadzirin: siannye nape pokai korang nih haha
nurul nadzirin: mm sarah, cakap kawan2 sarah, kalo takde duit sangat pinjam ah kat akak
nurul nadzirin: ok?
nurul nadzirin: cakap jangan malu2,ok?

MySpaceMySpace MySpace

tapi, tipu la kalau cakap saya tak malu mahu pinjam...

mahu mintak duet sama mak sendiri pun pikir 8 kali, tahu tak..??? malu dan takot sungguh...MySpace

ni lagi la orang laen...MySpace

3 comments:

lokman@keme said...

oooo..disinilah bermulenye titik tolak penggunaan animate icon yg ko kate ko tengok kat blog aku tuh yeee....

harharhar
xpe2 baru best la kn
idop blogger~
yiihaaaa~

...sarah n... said...

yaa....saya baru je meletak di sini...belom bertitik dan bertolak..huhuhu

ikon tu macam kool, aku suka benda yg kool...hahaha..


yaaa....idop blogger mcm kita...

Nurul said...

hahahaha