RSS

Saturday 7 February 2009

1,2,3, beyonce..



ooooooooooooooooooooo

anda kenal tak bahawasanya beyonce mempunyai satu tarian yang beliau selalu membuat kalau buat show...

yaa...tepat sekali!!!! saya suka menggelar tarian beyonce je..

dan saya...ulang suara...SAYA, telah diamanahkan oleh rakan-rakan untuk melakukan seperti beliau bersama saorang lagi mangsa..

timaseh kepada apis, beliau bagi tipss bagus, beliau kata kalau malu sangat nak buat, takyah beria-ria sangat, yang penting, pergerakan tangan..buat laju-laju, beliau kata...

dan saya amalkan, tangan je saya buat laju-laju...

selepas itu, saya dipangil beyonce oleh beberapa sahabat handai...

anda tahu tak betapa glemernya bila anda menjadi beyonce walaupon cuma 10saat anda meniru..???

taakkk...!!! anda tak tahu...

4 comments:

akuadiakubest said...

haish..
beyonce sgt popular di kalangan pelajar2 ktho..
ianya ditarikn oleh SARAH.!
penggerak utama yg mnyebarkn tarian beyonce ke sluruh alam di ktho..
haha..
tahniah kpd anda sarah..
saye brbangge dgn kjayaan kamu..
haha..

...sarah n... said...

aku yg berlokasi blkg skali yg femes kenapakah..??? padahal myra dok dpn skali relek je...

haih...

Anonymous said...

sarah adalah beyonce....

beyonce adalah sarah....

huh?!!

...sarah n... said...

aih?? kenapa keliru..???

susah sangat kah mahu percaya..???