RSS

Wednesday 4 February 2009

award konon!!


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas
untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan
award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya
dan menyatakan nama mereka di blog anda.

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen
yang menyatakan mereka telah di tag.



sedari mawar(rose) telah mengetag saya dengan kejamnya...sori la lambat buat, aritu leptop tingtong, lepas tu saya ada virus M, lepas tu lupa pulak..haish!!! lepas tu, kak su jugak mengetag saya dengan award yag sama..so, kita kongsi-kongsi jelah eh..???

-sedari mawar sesekolah dengan saya masa zaman muda-muda dulu..
-sangat suweet orangnya, anda tahukah, seperti minum sirap...
-beliau pernah serumet dengan ex-rumet saya...paham x?
-saya sampai sekarang mahu tahu kenapakah nama dia rose nina
-http://alicia-rnro.blogspot.com/ - ini link beliau, kalau mahu baca lah..
-kak su pulak adalah saya punya senior untuk kos bioinformatik, tahukah ape bioinfo..??? tatau sudah.
-aritu kak su belanja cokelat..hehe..tq kak su..
-kak su suka ym macam 24jam sehari...
-suka memanggil kitaorang dengan panggilan kanak-kanak ribena..kenapalah???


10 fakta tentang penulis:-

>
:anda tahu nama penuh saya tak..??? ramai tak tahu sebab saya tak bagitahu kalau orang tanya....malas nak explen kenapa sedemikian rupa...

>:anda tahukah bioinformatik..??( dah tanya tapi nak tanya lagi...suka hati!!) kos metik anda tahukah..???

>: saya orang perak tahukah..??? tapi kan, saya tak mencakap lah loghat utara sangat sebabnya, saya tak berapa tahu sebabnya saya dan keluarga dulu perantau yang berjaya..kalau mengamalkan loghat, nanti nak pindah kandang negeri pahang kena tukar lagi...haish! renyah tahu..??

>:seriyes saya tak suka dipaksa-paksa membuat benda yang saya tak reti...kalau paksa jugak, nanti saya akan menjadi incredible hulk versi betina...mulalah bercakap dengan bahasa yang sungguh kurang sopan..

>:kalau sedari mawar tak suka strawberi, saya pulak sangat suka tahu...???? aiskrim memang strawberi la pilihan kalbu, tapi feveret tetap aiskrem kacang merah yang ais potong tu..

>: seriyes saya segan bila rakan-rakan mahu membaca-baca blog saya ni..maksudnya, bukan saya tules tanpa memberi manusia lain melihat-lihat, tapi, kalau orang asek kata saya suka merepek, merapu dan sebagainya, baik takpayah...!!! tak PAYAH tahu..???

>: saya mempunyai jangka ingatan yang sangat pendek..sekarang saya dah lupa ini point keberapa..semalam, dokter kalai terangkan bende dalam lab, saya ingat saya paham sebab saya angguk-angguk seperti burung belatuk katun dalam tv, tapi bila nak buat, saya blurrr.....

>:bila saya cakap saya tadak mud, penat dan tak mahu diganggu, saya seriyes..!!! tapi, ramai yang menganggap saya saja-saja je cakap begitu...ingat saya main-mainkah....haaa...????

>:saya...errr....mempunyai penyakit dijangkiti virus M yang semakin berleluasa...

>:owhh...saya dah lupa point terakhir yang saya mahu tules tadi..adehh...masalah memori yang semakin terok...


saya mahu mereka di bawah ni menjadi mangsa saya pulak....

FAIN
AIDA
DOUBLE FIT (FITRI & FITRA)
IYLIA
ECAH

8 comments:

Hasnul Azizi said...

awarD nEh daH Lamer aR...

2008 tuH...
x dEr keR yanG upDated cKet...??

haHa...

...sarah n... said...

adehh...deh...

jgn salah kan penerima, aku cuma menerima...

Suhaila S. said...

hey kanak2 ribena!! mane de 24 jam ksu ym... haa tipu!!!

ceria seindah suria said...

ermm..
ak prnah serumate ngan ex-rumate kamu..sape yek??..seyes x ingat..
hihi..thanz coz buat..
saya suke bace blog kamu..
mane ade mrepek je..
bese la tu..
pedulikan mereka klu ade yg kate cmtu..sepanjang aku ade blog tu, dah lali mcm2 org duk kutuk..

...sarah n... said...

kak su

mengaku jela...

mawar

suka jak buat tagged..heh..
exrumet anda adalah fazdlin(eja kne betol nanti beliau hangin)

ceria seindah suria said...

oo.kamu suke wat tagged..lpas ni bley la suh lg klu ade tagged yg kene wat..
hoho~~
yup2..aku ingat lg..lyn mmg bising klu bab2 ejaan name die tu..

...sarah n... said...

yaa...saya suka jugak membuat keje tagged walaupon tadak org baca...hahaha!!!

lyn memang...smpi skrg stil bising2 pasal nama...ceh!!

Suhaila S. said...

mane leh ngaku..
xbaik tipu laaa..
aisehhh..
by the way,..
lama x nampak kat fak??
(err.. before ni slalu ke jumpa??)
hehehehe