RSS

Thursday, 12 February 2009

duit! duit! di mana kau duit..

tadi kan...

saya sudah kehabisan wang!! err...bukan lah sampai satu sen pon tadak, ada la dalam 20rm.

tapi, itu untuk makan kan..??

jadi, saya pon pikir.
.MySpaceEmoticonsMySpace


setelah mengumpul semua kekuatan..saya berkeputusan


"kak, gitau mak...err....masuk duet kat aku..aku dah sengkek+pokai dh ni..tulun2..."



sambil menunggu mesej dibalas...anda tak tahu betapa berdebarnya...takut kena marah!!! lagi dah la mintak duet maen mesej je..sungguh tidak sopan..!! tapi nak wat lagu mana, kedit pun sudah mencecah 8sen..seriyes!!!MySpaceMySpaceMySpace



...1 mesej diterima..


"woi! mak dah masuk duet kat hang dari minggu lepas lagi...hape daa...tak check2 lagi ke...???"
MySpace
MySpaceMySpaceMySpace



*
kesimpulannya teori saya tentang naluri ibu saya pasal duet juga adalah tepat!! belum mintak sudah dapat! sungguh kagum...!!!

5 comments:

Faraheen Hazirah said...

hehe.. kte pon bru je mntk duit kt ayh kte.. sbb sengkek sgt.. duit buku x masuk lg.. huhu

Faraheen Hazirah said...

hoho.. dh bce dh pe pijo tulis.. nnt mst blog kte plak kne serang..

...sarah n... said...

duit buku..???

oooo....

hahaha...relek2 sudah...hahahaha

zoe sawyer said...

saye rsla kan..
duet2 ni mmg hal2 org pompuan~
gagaga..

insticnt kuat tuh~

...sarah n... said...

yaa...tepat skali!!! hahaha setuju!!

tgk jelah gabenor bank negara..haha