RSS

Friday, 28 August 2009

worst case scenario

bayangkan macam ni ya.

kamu tengah syok syok mandi manda, tiba tiba, ada cik mon(yet) datang. kamu pula..?


(a) hulurkan tangan, saja nak terai mandi dengan monyet. erk..??? psiko punya manusia.






(b)sepontan capai botol syampu, agak agak set target, terus tembak tepat ke batang hidung cik mon. biar dia menggelupur jatuh. memang stok pemburu binatang liar ahhh..



(c) terus buat muka comel dan meniru aksi iklan sabun lux dalam tivi macam priyanka chopra tu. tak dapat jadi model, berangan sambil ditonton monyet pun jadi laa...



(d) jerit. "oi mangkuk, kau takdak orang lain kau nak usha. time aku jugak kau datangkan. syohh! syoh!!"

(e) buat derk. ala, monyet je kott. bukan dia tahu apa apa. nak cakap pun takleh.



(f) tarik monyet tu lepas tu cepat cepat periksa seluruh badan dia, kot kot ada kamera tersembunyi wakenabeb ke. karang tersebar kat youtube, mana nak letak muka ha? haa...??




(g) lain lain. (nyatakan)

____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________


p/s: asik dengar orang cerita pasal monyet masuk bilik la, ape la.kesiannn betul.

6 comments:

sharamli said...

geli..........

oranglidi said...

yang e tu kot.

Monkey D Luffy said...

monyet gatal!

naziha ismail said...

yg aku tau..slalu tgk n dgr je...nmpak cik mon terus jerit sekuat hati dlm harakat yg agak pnjang...last2 cik mon tu yg blah kebosanan.....

asaktor lemodasa said...

monyet gatal...hahahaha.... buat c lah....

rijal said...

report kt mk monyet tuh..!!
hahaha..
tp knlkah korg sama mk cik mon??
kenalkah???