RSS

Tuesday, 1 September 2009

sesi merungut macam kami kami je reti merungut(apesal tajuk nak panjang panjang sangat ni)

biochem.no words can describe.undescribable.beyond description.

keluar ja dari dewan peperiksaan.

--------------------------------------------

ecah: saya tak tahu dah apa yang saya goreng tadi.

as: huh! aku bukan goreng lagi dah.aku dah tumis dah nak masak dah pun.

sarah : yayah.kita masak gulai tadi.

---------------------------------------------

as: aku rasa kan, aku dah boleh jadi pereka cerita dah.ntah apa benda aku reka tadi. harap harap lecturer paham.

haze : tulah pasal. aku pun tak tahu la ntah dongeng apa aku tulis tadi. dah boleh kira cerita dongeng gilalah.

ecah: dah jadi tukang karang dah semua.

---------------------------------------------

inilah lumrah pelajar.kalaulah ada sabjek merungut. berani cakap yang memang takde orang akan failed. adat la kan? kan?

8 comments:

sharamli said...

student..mmg mcm ni..

oranglidi said...

wahahaha!!

wa dah siap panggang dan salai lagi..

kalau bab mereka cipta, wa boleh jadi penglipur lara..

Faraheen Hazirah said...

weh sarah, cmne ko leh knal ameer mustakim?

...sarah n... said...

kak sha.

tu la pasal.


org lidi.


yayah.boleh masak macam macam menu ye,

fain.

sapa amer mustakim? tak kenal.

safri@chaie said...

owh.. biochem..
mmg subjek ni nak uji kebolehan menggoreng la..
kalo tumis dapat markah lebey sket..

Razman said...

aku tak reti goreng..tp klu tgk jwpn org sebelah aku master...

Faraheen Hazirah said...

orang lidi tu ameer mustakim laa

...sarah n... said...

chaie.

aku gulaikan. mesti dapat at least 98 markah kan?

razman.

hoho.tengok seblah tu kalau org sebla tu einstein tak pe gak. ni kalau lg takleh pakai, nasib malang la tujuh keturunan.

fain.

ohhh. apa kena mengena si amer mustakim ni dgn ko? huhu. kite takde kena mengena. cuma kawan sesama blogger kot.