RSS

Sunday, 27 September 2009

dodol dan raya

adalah satu iklan raya tu.

pierre andre nak balik raya tapi terlepas bas tu. ingat tak? ingat tak?


pastu dia sampai kampung pagi raya mak dia tengah tunggu dia balik.
perasan tak dekat seblah mak dia tu ada orang kacau dodol?

perasan ke tak?

tak? tak?

gi stadi balik iklan tu.

haa...betul tak?

mak cakap : mana ade orang pagi raya kacau dodol lagi!

eh. ehhh! ye tak ye. tak terpikir pulak.

*kenape kalau iklan mesti kita yang tengok mesti nak komen haa? haaa....??
stendet la manusia. asik nak komen.

pastu tanpa pikir panjang reply cakap mak : dia perangat dodol kott...??

ehhh! aiyak! tepuk dahi! tepuk dahi!


sekarang dah cakap baru nak pikir.

bodoh ke ape?

mak kata...
mana ade manusia perangat dodol!
orang kan memang makan dodol sejuk.
kalau perangat jugak, bila nak sejuk nya, bila nak kerasnya!
macam mana nak makan dodol kalau cair cair!



adoiii laa...tu lah! orang tua cakap jangan nak bagi hujah balas sangat!

lesson learnt.

3 comments:

lokman@keme said...

aghhh!!

...sarah n... said...

kau kenapa? tension pulak..

oranglidi said...

hahaha..

wa prasan. alah, ade je yang kacau dodol time raya.

contohnya macam wa, wa kacau anak jiran sebelah je. eh, silap, wa kacau air je. hehe.