RSS

Thursday, 3 September 2009

cara kami mendapatkan 4flat

lokasi : BL 123 bangunan kimia.
jam : 9 - 10
aktiviti : (bersembang dalam) kuliah biochem.
penceramah: dr. hasidah sidek.

dr. hasidah punya nota nota kuliah adalah kebanggaan saya. ehh. bukan. kesukaan sepatutnya. sebab beliau suka muatnaik nota nota sebelum kuliah. jadinya, kami yang pemalas berat tangan nak tulis ni semuanya cuma perlu cetak dan bawak ke kuliah. bila kuliah sedang berlaku, kami cuma perlu buat buat dengar dan angguk angguk selang beberapa slide. bijak bukan? kalau nak buat buat tido pun boleh ( sila catat ya, kami buat buat tido saja, bukan tidor betul betul. jangan salah paham)

sarah : woho. 4flat lah kau as. beg penuh dowh dengan notes.

as : a'ah. sebab aku tak tahu kita ni sedang belajar yg mana. maka,aku bawaklah semuaaaaaaa! paham?

sarah : o....4flat la macam ni.

nak tahu tak satu tabiat tabiat pelajar? dia kan,kalau cakap dia dapat 4flat, messsssssti nak nafikan.hello! hello! dah bagi 4flat percuma taknak.kau ingat senang ke nak dapat 4flat macam tu punya senang. bersembang je, gedebuk! seketul 4flat.tapiiii. kalau taknak tak pa. bukan 4flat betul pun. cetak rompak punya je.

ehh. kejap. dialog belum abeh taip.

as :kau kan dah ada nota ni. mana nota kau?

sarah : tu la pasal. belum cetak. adoiii... malas nyaaaa...

as: malas apanya? kau bukan salin pun.

sarah : sebab tak salin la malas. malas nak buat buat salin.malas nak buat buat dengar.

as : tampar karang.

sarah : ihhhh...?????

8 comments:

Faraheen Hazirah said...

eh, ktorg kt cni mmg b4 lecture lecturer dh upload notes dlm e-learning.. ade lecturer yg provide notes yg dh print out n bg dlm klas siap.. tp still.. kami masih x bersyukur.. huhu..

sharamli said...

mmg nk kena tamp0 ni..

Suhaila S. said...

kalo cmnila cara nk dpt 4flat, senior sarah patut dpt dulu ni.. tp, nape x dapat2 gak?? silap step kut?

anakcikmad said...

hehe~
rindulaaa zaman study~waaa

^_~

Anonymous said...

sarah,....sukanyer akak baca ur blog..even i dunt know u...smuga sht n take care:))


~ kak fae ~

imHepPie said...

adoyai...ade ke cenggitu..besh la idop..

oke puji aku 4flat nescaya aku x nafikan huhu

...sarah n... said...

fain.

bertuah oh korg. kitorg kalau ada notes, ada la. tp, selalunya, salin sendiri.kalau ponteng, nasib le.


kak sha.

tampo sapa?jangan tampo anak org. nanti mak dia mara oh...


kak su.

step 4 kak su tak masuk EtBr kot???

...sarah n... said...

anakcikmad

kesian. pegila jadik cikgu.mesti tak larat nak rindu dah.


kak fae.

ohh.terima kasih daun keladi. kalau rajin bagi le megi.(asalkan rima sama kata cikgu bm)

imheppie.

dah terlambat. mesti kau tak dapat 4flat kan?