RSS

Thursday, 20 August 2009

jangan hina megi kari.

suka megi kari.

suka megi laksa.

suka megi yang biasa biasa je yang orang orang kalau tengok mesti kata.

"hak elah. megi ni yang kau beli? baik takyah beli."


huh.

kamu xtahu.

megi ni lah best!

murah.

perasa yang tak komplikated. simple.


yang paling penting. senang.


tak perlu nak bukak perencah dua tiga kali macam megi megi yang lain.


macam megi goreng. ada minyak la. kicap la. bumbu la.


ni satu je.


sebab aku malas nak buat megi yang guna banyak ATP untuk sediakan. membazir bukan?

1 comment:

Monkey D Luffy said...

aku peminat megi

kadang2 mengidam nak makan walaupun ada duit nak makan nasik