RSS

Wednesday, 19 August 2009

dah sedar sekarang

kami cakap pasal dia jadi ketua pengarah. lepas tu, dia mula berangan.

hee..best juga jadi pengarah kan. sarah, pegi meeting, sarah pegi belikan ak air teh o ais. sarah, buatkan ak nasilemak. sarah, sarah..

bodoh gila. baru aku sedar kenapa orang lantik aku jadi s/u banyak banyak. aku tak reti kata taknak.

6 comments:

oranglidi said...

adeh.. macam tu la pulakk.

sharamli said...

jawatan paling xbest su la..kena byk wat surat...kui3

Hani said...

Sarah muka secretary. Somehow that sounds kinky.

...sarah n... said...

orang lidi.

tu la psl. baru aku tahu kenapa s/u. tp kalau bg bendahari memang aku bangkang mcm pembangkang lah! tak reti! at least, s/u boleh.


kaksha.

surat takde masalah. yg malas adelah ketas keje dan minit! hush!


hani.

i know right! memang dh muka s/u dah skrg. skrg pegang s/u fessat dgn s/u jaksa usahawan.

lokman@keme said...

oh s/u.
sounds familiar (past tense)

...sarah n... said...

keme.

haha. kau pun sama.