RSS

Monday, 17 August 2009

garam gudang.

Kenduri tunang.

Mak cakap kalau pergi kenduri tunang lah kena bawa hadiah untuk orang yang bertunang tu.

Kuna pelik. Dia kata, bukan masa kahwin ke baru bagi hadiah kahwin?

Tapi, mak cakap tunang pun sama sebab masa tu la orang bawa juga hantaran untuk tukar tukar, jadi masa tu juga kita bawak hadiah sekali.

Iyeeeeee keeeeeee....?????

Tapi mak betul kot sebab mak dah bertunang dengan dah kahwin.

Kalau nak ikut jumlah garam yang mak makan pun, mungkin dah boleh buka kilang garam kalau dikumpul.

Ehh, tapi, kilang garam..? masa kecik kecik tengok dalam tivi majalah tiga tu, garam dia ambil dekat pantai Thailand. Mana ada kilang.

Ke kilang membungkus garam kot. Apa apa jelah. Yang penting bukan gudang garam.




nampak tu garam tepi pantai tu. haaa...dah kata dah. dah kata. tak caya!

3 comments:

oranglidi said...

agh!! xpaham!

slamat bertunang

Monkey D Luffy said...

ye ker?

hadiahkan ler kereta sebijik... hehe

...sarah n... said...

org lidi.

tiada nama yg tersebut di atas yg bertunang.

monkey d luffy.

amboi. demand