RSS

Saturday, 17 January 2009

....Virus M...

setiap kali membukak blog saya, saya akan berkata dalam hati," burok amat blog sape lah..."

lengkap dengan mengeloh bagai, anda tahu mengeloh apekah...???

mengeloh itu seperti apabila anda mahu makan kfc,
anda beratur jugak di kaunter walaupon panjang,
lepas 10 menet, sampailah giliran anda untuk meng'oder'..
anda pon tersenyum kepada orang di kaunter walaupon dipaksa-paksa...
tapi, orang itu dengan muka macam patung pakcik tua kolonel mengatakan,
'maap la kak, ayam dah abeh, nak yang besar
dan panas kena tunggu lagi 15menet ye..'
yaaa......
masa tula anda akan kata,'haish'..
haish itu bolehlah masuk dalam kategori mengeloh..
anda paham tak..???


tapi....

saya telah dijangkiti virus M yang sangat berbahaya...kadang-kadang boleh mengjangkiti sehingga membawa maut...

disebarkan dengan pelbagai cara ini virus...

malah, paling dahsat dijangkitkan dengan menggunakan kuasa minda sahaja...hohoho..sangat hebat kan..?



oleh itu, saya tidak mampu melawan penyakit ini secara bersaorangan...kalau anda rajen, bantulah saya...


macam tv3 tabung beersamamu selalu eklan dalam tv, 'hulurkan tangan, ringankan beban...'


kalau tak dapat tulun, bagilah derma...sebarang bentuk saya terima.....nak sponser makankah, duit tambang balik rumahkah, sponser topup kah...boleh bha....saya tak kesah...

nak guna bank in pon boleh, nak gune cek pon tak mengapa, malah, nak guna tunai lagi bagus...


saya sentiasa terbuka menerima sebarang bantuan, seperti yang terlekat dekat bangunan biru,' mesra, cepat dan betul'.....


anda tahu virus M apekah...???


bagus.....

11 comments:

Fitra ZaffiQ said...

nape ngaan anda sarah?
hehe.
nanti format k. Mesti virus tuh ilang =P

...sarah n... said...

mungkin takleh diformat kot...takde obat..huhu...sbb virus m sgt berkuasa....

Suhaila S. said...

ade ke virus yg sgt berkuasa seperti tu?? so.. pakai antibiotik R la.. takde jual kat farmasi, kalo nk gtaw r ksu amik dr supplier hahha..
jgn malas2la!!

..alicia-rnro.. said...

virus malas ke??
hehe
anyway..cantik la wajah baru ur blog..

...sarah n... said...

k.su..

antibiotik R sangat mahal la k.su...neway, dah de jual ke kat mesia ni??? ingt takde lg...huhu...


rose....

haha...tahu tak mengapa...
wajah baru..?thanks ti fitra yang telah menghulurkan tgn, ringankan beban..heheh

iylia said...

blog bru dh cntik..thniah kpd anda!!!tepuk2

nazrien said...

haha
vitamin M tu..
bkn virus

Fitra ZaffiQ said...

salah tue..serat lah..

Lync said...

weh, layout baru.. siap lagu br gaks..
wahaha.. nice one..
really love it..

aiEdaa said...

sarah!!!!
aku ade ubat utk virus M ko tuh..heee

...sarah n... said...

iylia...

tq2...skali lg, thanks kpd fitra yg membantu

nazrien...

kenapakah anda kata vitamin??? bgs kah dijadikah vitamin..??

fitra...
adekah serat m? boleh makankah?


lync...

a'ah...wajah baru, suara(lagu ) baru...theehehehe...lagu tu feveret baru..silakan dengar..(adalah sdg mempromot..haha!)

aida...
obat..???hohohoho...anda mmg pharmacist yg berjaya..belom abeh stdy dh leh wat obat virus M yg terkemuka nih..syabas wahai kawan...haha...