RSS

Monday, 12 January 2009

panas macam api

semalam hari ahad...

anda tahu saya buat apa?

saya tido


saya memang suka tido


tapi..............................



semalam saya takda pilihan....



sebab saya sangat sejuk tak dapat nak bangun....


hidung berair.................


mata berair......................



muka merah dan panas.............



tapi dekat luar panas terik...........



tapi saya sejuk macam nak mati..................




saya nak tido..................................




tp x dpt lah......



badan panas sangat macam kalau saya letak telor kat dahi, boleh jadi separuh masak punya....





teringat kat ayah saya................


beliau sangat baik




tapi dulu saya ingat dia sangat jahat




sekarang saya menyesal...



kenapa???



sebab saya yg jahat mcm sahrukh khan dlm cte don...

3 comments:

Faraheen Hazirah said...

samela....... kte pon dmam gk ni...
blame the weather..

iylia said...

huhu..cian sarah..nnt chat la tu..bykkn rehat

...sarah n... said...

fain

yg tertuduh: cuaca???

yg menuduh: fain...haha!


iylia

rehat tadak..tak cukup masa..huhu