RSS

Saturday 31 January 2009

tru calling...

lot knows...

kalau kita guna maxis, bila anda menjadi tua lagi setahun, maxis akan pujuk dengan bagi anda gelaran jutawan kredit -------> maknanya anda kol la sapa-sapa anda suka dalam masa sehari sampai telinga anda berdarah pon takpe...suka hati andalah....

jadi, sapa pun mahu tengok boleh berdarah kah? mungkin tak...

saya pon bila mesej sorang kawan lama yang mulut memang tak reti mahu menjaga perasaan saya langsung dengan alasan saya bukan awek dia, memang cakap ayat macam mahu kena cabai mulut..

"weh, esok kita story macam-macam, aku kol ko free...."

.....message sent......

.....1 message received.....

"abeh ko nak kata esok beday ko ke...??"

....erk...????......

tiba tiba saya terasa hina bila beliau cakap sedemikian rupa...terasa seperti mempromote diri sendiri walaupon tak berniat. mahu bunuh beliau!

No comments: