RSS

Tuesday, 6 January 2009

berani kerana penat

saya sudah penat....

  • mata saya penat menonton wajah2 orang yang saya rasa saya kurang ingat..tapi sekarang ingatan saya sudah mahu kembali pulih..tahniah kepada otak saya yg tak jemu berusaha mengingat... *tepuk dengan bangga!*

  • kaki saya penat.sudah melecet dan kembung2 seperti bermain belon air di waktu kls tadika..."itulah padahnya kalu pakai kasut baru tak gigit dulu", kate syima dengan yakinnya.dia cakap linda onn pakai kasut baru gigit dulu.kalau nak gigit kasut lama jugak boleh.terpulang kepada kebodohan anda. saya tak paham.kalau anda paham, anda buat lah!

  • tangan saya penat. sebab hari2 menenyeh2 butang2 pada laptop kesayangan saya.kesian dia.sudah sakit2 sehingga menghidap penyakit virus..kawan suruh pegi bawak jumpe bomoh "man". saya kata nanti saya bawak padahal saya malas! haha! kalau ada yg mahu mengofer diri nk bawak laptop saya akan berjanji saya akan mendoakan kesejahteraannya di kelas kuliah dokter kalai nanti. JANJI!!! tp, takpela laptop syg...nanti saya tiup virus bagi die lari..

  • mulut saya penat. nak makan kne kunyah.kenapakah? kalau tak kunyah tak bolehkah? sama ja nanti enzyme akan engulf patogen dan menghancurkannya..maknanya kan tercerna jugak akhirnya..gigi saya juga penat mahu menghentak2 isi2 ayam, ikan dan sebagainya. mereka perlu berehat tapi mereka tak pernah dapat rehat malah, lagi banyak bekerja pada hari cuti kerana tuan mahu makan lebih pada hari cuti.."tuan yang mempunyai perut seperti tong drum", marah gigi kepada saya...
tapi, naseb baek jantung saya belum penat. dia masih mampu bertahan.berapa lama saya tak tau sebab saya tanak tanya.kalau saya tanya nanti dia tepaksa berhenti utk jawab soklan saya. nanti kalau jantung benti, darah tak bole dipam-pam.kalo tak pam, nanti tak bergerak macam patung salman khan dekat muzium patung lilin madame apentah name dia.saya lupa sebab bukan makcik saya. tima kaseh jantung saya.anda memang baek. nanti saya belanja oksigen...

6 comments:

Lync said...

weh, betoi la yg gigit kasut tu..
haha.. sebab dan alasan x pasti..
tapi keturnan kiter mmg wt bende aah 2..
gigit belakang kaki..
bak kate mak kiter, if kiter x gigit, nanty kasut 2 gigit kiter.. hehe..

...sarah n... said...

seyes tak nah dgr bende nih..huhu..

takpe la...sbb kasut tu dah gigit kite dh..huwaa.....

iylia said...

sgt mnarik...

...sarah n... said...

apekah yg menarik di sini..???

adakah gigit kasut boleh dikatakan menarik..??

Fitra ZaffiQ said...

ape gigit2 kasut niy.lapa sgt ke?
hak3~

...sarah n... said...

anda jugak tak penah dgr...