RSS

Sunday, 12 July 2009

talipon tangan.

7 sebab mahu membagi talipon tangan sama adik saja.



1) saya TAK SUKA SAMA SEKALI bercakap dengan talipon tangan. kalau masa dulu, saya memang takkan angkat lah kalau orang memanggil saya. kalau macam hal penting, saya bagi adik saya yang menjawab. pelik tak pelik semuanya kerana saya tak suka letak talipon pada telinga.



2) saya marah sama telco telco talipon tangan di malaysia. selalu membuat promosi yang murah lepas tu, banyak kali tipu saya. apa, saya ada pakai tatu NAIVE ke dekat dahi..?? tak, kan..??kan..???




3) saya malas mahu mencari dan menambah nilai pada talipon tangan. kalau tak buat sedemikian, mesti tak dapat memesej kalau hal penting ke hapa. mesti mak marah, " dah pakai talipon, lepas tu tak boleh guna bila sesak, baik campak ja masuk longkang depan rumah tu". bila mak dah mengeluarkan hujah dia, saya tak boleh balas balik sebab nanti mak bertazkirah lagi panjang dalam dua jam. ya, mak saya suka bagi ceramah secara percuma.





4) sekarang saya dah malas tekan tekan talipon tangan hantar mesej. sekarang saya memanggil sahaja orang orang kalau penting. dan kena selalu tambah nilai lah maknanya. dan duit ptptn jugak cepat lah habisnya. dan bila terpaksa minta sama mak duit makan, aiyooooo....malunya saya!!!!




5)


6)


7)




p/s: lagi tiga saya belum pikir. kalau dapat nanti saya sambung tulis. sapa sapa nak isi tempat kosong tu pon boleh.




5 comments:

sharamli said...

eleh..ye2 je tu..

Hasnul Azizi said...

haHa...
aKu Rse bukan taTu naive koT...

mayBe 'FOOL!!'

kO neh biaR beTuL...
aKu smPai sejaM Lebey tePon kt teLinGa...

ciaP aDe waP aiR kt dLm sCReen pHone tuh...

p/s: aku aDe dGr kaLu cKp tePon Lme2 cPat mamPos kaN... haHa...

...sarah n... said...

kak sha.

heh, mane leh buang kot, kalau ada emergency kat rumah nanti macam mana?? haaa.....

hasnul.

leh develop canser la talipon ni. mati tak mati,tu samada cepat atau lambat jela.

skrg tabiat tak angkat talipon ni dah senbuh sikit, cuma kadang2 aku biar lama2 ringing. kalau lama tu, maknanya penting lah agaknya.

cambesje said...

mcm ni alamatnye aku ssh la nk kontek ko~~ hahaha *mcm slalu je kontek ko~~*

*aku dah tukar no tepon aku k*

...sarah n... said...

ohh. blog ade, ym ada.no big deal lahh...di mana ada kemahuan. plus kau kan kan burhan je. apedehalll...