RSS

Thursday, 16 July 2009

persatuan pemalas sedunia.



Fitri : ap rasanye kalau jadi rajin?

sarah : seronok??

Fitri : bosan

sarah : haha
sarah : betul

Fitri : ye la
Fitri : asyik buat keje je
Fitri : tak ke bosan tuh
Fitri : oleh itu
Fitri : marilah sertai persatuan pemalas sedunia
Fitri : huahahaha

sarah: yayah
sarah: aku mahu jd pengerusi!

Fitri : aku nak jadi ahli je
Fitri : tanak buat keje..sbb aku malas

sarah : pengerusi mestilah yg paling pemalas kan!
sarah: dah nama nya persatuan pemalas

Fitri : tapi kene buat keje

sarah : mane pulak
sarah: suruh anak buah la
sarah: jawatan plg rendah tu, mesti paling-kurang-malas

Fitri : ko suruh pun aku tak buat

sarah: yelah
sarah: dah sama sama malas
sarah: sape yg nak buat?
sarah: adehhhh....

Fitri : takyah ada la

sarah : belum tubuhkan dah nak kena bubar?

Fitri : haha
Fitri : dah keje pemalas

sarah: kalah britney punya marriage


8 comments:

sharamli said...

0rg mls slalu rugi..

penah dgr?

...sarah n... said...

tak. haha.

yelah2...point taken.

sYaZa said...

hehe..best2!

...sarah n... said...

hey syaza! my ex-rumet! welcome.

best apa? jadi pemalas..???

haha, nak masuk persatuan ni? silalah.

and

please come visit again!

naziha ismail said...

sarah....aku nk join...bkk lg x mmbership psatuan ni?...

...sarah n... said...
This comment has been removed by the author.
tikus_mando said...

ni la persatuan yg kau bangga2kan sgt tuh??

...sarah n... said...

jiha.

dah bubar dah. kau terlambat! takpelah, kita bukak new one.
tajuk kelab kita, kelab bizi lazy dizzy boleh tak? boleh tak?
maksud terlalu sibuk menjadi pemalas sampai nak pitam...


z.

kau tak puas hati dgn aku jgn la kondem persatuan aku ohh....