RSS

Saturday, 9 May 2009

terpesong


selama ini saya ingat, sebagai orang asia, saya mempunyai ketinggian tahap biasa biasa.average.

155cm.


buktinya?


dekat sekolah dulu tiap tiap kali roll-call saya beratur antara orang yang tengah atau belakang.


kalau ambik gambar kelas pun, saya jugak layak kalau mahu duduk di barisan selain barisan depan.




bila saya masuk matrik, walaupun guna kerusi, saya masih belum dapat mencapai barang yang saya campak dekat loker atas.





kadang kadang perlu memanjat manjat ala ala jane.





dan.





saya perlu melompat lompat untuk menyidai towel ke pintu bilik air blok jiran di kolej.







rupanya selama ini saya mempunyai pegangan yang terpesong.




saya silap kerana saya masih perlu membesar. pendek.







17 comments:

lokman@keme said...

poster kat atas tu sgt brutal.
tmbh pulak tagline tuh.
harharhartal.

...sarah n... said...

owh yah.

aiEdaa said...

huh..perlu membesar??
masih sempat ke??
aku rase tggi kte dah optimum dah..huuu~

Faraheen Hazirah said...

sdar gk kwn aku sorg ni.. hehe

lea yana@Dr.Nur Liyana said...

salam sara..
dah terlambat la ko nk tinggi..
tol kate aidaa tu..
tu yg terbaik utk ko../
syukur jela kak oi..
huhu=D

...sarah n... said...

aida.

perlu tu perlu.tp keadaan dah tak mengizinkan. huwaaaa... mcm mana ni? kalau nak buat perbedahan tinggi tu sangat mahal dan sakit. huhu.


fain.

sangat jujur ko kan... dan jahat!


lea.

haha. tu la pasal.huhu. kenapa kau leh tgi mcm tu, kita x?

aiEdaa said...

haha..ade ke pembedahan utk jd tggi weyh??..keh3..

tikus_mando said...

nk tgi..??
minumla kopi kapal api...
btul2 tgi...
tgi kaw nye...

...sarah n... said...

aida.

adalah. hari tu tgk dlm ripleys believe it or not. hahaha!


z.

boleh ke kpi tu? mcm murah sikit berbanding pemberdahan.boleh laa...

nazrien said...

minumla enfagrow...

xpn calciyum..seyes boley tinggi

cari la di kedai runcit berhampiran..

tggi efektif adalah pada umur 21

anda masih sempat...member aku yg perasan rendah sumer mkn calciyum otw g kelas

haha

...sarah n... said...

hahaha...


err...


boleh ke? bolehhh keee...????


mahu cuba!!!!

iylia said...

klo sarh pendek, kte ape???

naziha ismail said...

wahai cek sare....tinggi2 nk watpe....org senang kenal+ingat ko tau takk!!!....

huhuhuhu!!

...sarah n... said...

iylia.

*tak mampu mengeluarkan bait bait kata*


jiha


haha. jiha, kau memang bercakap dr pengalaman?

aiEdaa said...

uhhh..bleh eh jeb??

berkesan ke??

(nk try gak laa~)

...sarah n... said...

hahahaha.

aida, xpe kita mesti berusahaaaa!!! banzaiiii!!!!

lea yana@Dr.Nur Liyana said...

kite xla tinggi sgt..bese2 je..ikut baka la dear..hehe..=)