RSS

Monday, 11 May 2009




dah sampai ipoh.





buat apa?






buat bodoh.






ehhh...tak baik kata diri sendiri bodoh.






oke, buat buat pandai.






menung kiri.






mirna chatting dengan balak ensem ajak dia kawen lagi.. pufffff.......






menung kanan. manusia tak kenal menenyeh keyboard dengan jayanya.





tengok depan. belog tertampang. nak terjah belog mood kurang.






tengok belakang. orang terangguk angguk main game sambil dgr lagu kottt... haihhhh... kalau tere bak datang laaa...!!!





sila berenti merepek.







4 comments:

safri@chaie said...

da xde mende nak wat la tu..
haha.. kalo aku balik bole meronggeng sama2 kan??(cm da lame knal lak.. hehe)


wokey..

aku pon berenti merepek..

nazrien said...

kt ipoh ke

maple jom..haha

Muhammad Nazeef said...

umah ko kat ipoh?
atau vacation kat ipoh??

sane tgh havoc la
bosan.

...sarah n... said...

haha. ni sume org ipoh ke atas ni? jom! maple...tp kat mana maple kat ipoh???

p/s: aku memang orang ipoh.tp tak macam kot...