RSS

Friday, 8 May 2009

ayah dan anak anaknya



nampak encik nasir datang menghampiri. selangkah selangkah yang teratur.



ni, kalau tak pasal nak suruh beli dedak ayam ni, mesti nak suruh tolong halau ayam masuk reban. 



ceh! lama lama best fren dengan ayam jelah anak dia nih.




anak: yahhh!!! badminton joommmm!!!




haha. apedehal. nak hidup.





ayah: cantek balik! gi hamik reket sakti ayah atas lemari.



anak: lorh. ayah nak main, orang yang kne hamik ke?



ayah: sekarang sapa ayah ni..? ha. jawab. jawab la.



anak: nama ayah sapa? ha. ayah le ayah. lagi mahu tanya.



ayah: dah dah! amik cepat.ayah nak tanda kawasan.







hesitate.






anak: ehh ayah, kawan orang ajak main rounders la. xpelah ayah main lah dengan adik. 






p/s: sebenarnya, ajak men tu, taktik je nak bg dia lupa pasal ayam. dah lupa, cabut le. jangan tunggu sampai dia ingat balik.









11 comments:

safri@chaie said...

erm.. rindu ayah ek??

...sarah n... said...

ketara sangat kot.

sebab anak ayah ni.

safri@chaie said...

haha...

xbalek umah lagi ke??

...sarah n... said...

belum.

dan ayah xde di rumah.

safri@chaie said...

okey..
adakah aku perlu tau ape2 disini??

...sarah n... said...

apa kau nak tahu?

nama ayahku mohamad nasir bin omar.

safri@chaie said...

wokey..
hehe.. xde pape..
nice entry..

...sarah n... said...

ini jugak adalah neraca.


kisah benar.

nazrien said...

yep..
deep...

naziha ismail said...

ape2 pom che sare oiii....idop kene diteruskan.. :)

...sarah n... said...

jeb.


deep impact.


jiha.

ni cara untuk hilangkan rindu. the one and only way.dengan menulis.