RSS

Sunday, 10 May 2009

beger sorry



lapa.



jadi saya pegi kafe beli beger gaya ukm-ktho tu dengan teha.



order beger daging spesial kurang sos. 



tahu tahulah beger gaya ukm-ktho yang melimpah ruah dengan kasih sayang pembuat beger yang mana suka bagi sos lebih.





beger terlampau.









kan tadi cakap mntk beger kurang sos.



kami pon tunggulah depan hot pan buat beger tu.





teha amik beger dia.





lepas tu beger saya.




tiba tiba dua orang minaci tanya tanya pasal makanan kat kafe.




lepas tu pembuat beger tu merenyeh renyeh le dengan minaci dua tu.





saya kool je walau pun beger saya tergendala dan kepala saya sedikit berasap depan hot pan tu.







tiba tiba dia dengan penuh skill terus je picit botol sos speed 120kmph.





sedu.







dia terus letak sos lagi.






sedan. isk.










dia.tak.kurangkan.sos.pon.
masih.jugak.melimpah.ruah.
sekarang.saya.sudah.murka.







teha: tu la, lain kali kau kena monitor beger kau.



saya: tak sempat kot, laju sangat dia buat.







kitorang berdialog depan depan dia. 









semoga dia dengar dengan jelas.









kemudian dia hulur beger pada saya.








saya nampak tulisan atas ketas beger tu.









SORRY
DS




*DS = daging special.













7 comments:

ibnusarha said...

baik gak penjual tu..tahu bersori.....sos banyak leh la nnt korang bg nama berger daging specialku berenang di lautan merah hehehe

...sarah n... said...

sebab kenal kan. hari2 jumpa kat kafe, so, mgkn dia rasa besalah.

keluar kafe je terus gelak tak ingat.


tak marah pun, cuma geram sikit la.

gila mmg laut sos wehhh...kalau nak rasa dtg la ktho. yaaaa....

naziha ismail said...

ahakss....bgus btol laa org beger tuu....sgguh bbudi bhs....wewewe!!

...sarah n... said...

haha. bkn macam pembuat air zaba kan? mamak perasannn!!!! hahahaha

nazrien said...

abang berger tu seyes stylo...

zatiesiska abdul rahman said...

kte bese je p basuh daging tu..haha kat tranx bese je basuh ayam yang sangat pedas :P

...sarah n... said...

jeb.

stylo? haha. agak ah..

zatie.

basuh? adehhh...tak penah buat.