RSS

Friday 30 October 2009

periksa der

bosan lagi la. kenape ulangkaji untuk periksa adelah bosan?

kenape bile saya tengok cerita chun li dekat pawagam tak best macam bile saya tengok chun li masa pukul 12 malam dan esok nya saya ade periksa susah yang saya nak stadi x berapa nak abis lagi?


oke ayat terlalu panjang nanti cikgu bm potong markah. kata die, fleksibiliti ayat tak ada. haihh..banyak nye syarat nak buat karangan.


bila saya browse list online fren dekat ym, saya nampak seorang kawan tulis : sape setuju esok amik exam ko-ke pakai baju baksis ramai ramai?


ha?


apesal saya rasa macam tengah pikir sesuatu?



kalau.....



saya......


setuju pakai baju baksis.....


boleh dapat A ke???


kalau boleh....


die suruh saya pakai baju tu sebulan stret sepanjang periksa pun saya sanggup ohhh!!!!


relevan nye :

bukan dia suruh saya basuh, dia suruh pakai je. kalau nak basuh, saya pass la kat sapa sapa suruh basuhkan.


saya malas la baca buku lagi. saya dah kata nak balik kawin!



saya x suka la pakai t shirt pegi exam..kena lah pakai formal. (oke tipu pulak dah)

No comments: