RSS

Thursday, 1 October 2009

kelas kedua hari ini. (ye, sambungan)

kelas tdr pulak.


dr. wan kate, harge robot robot dalam makmal tu sume mahal. berapa ntah nilainya, xdengar pulak..



as (lagi) : pergh. kalau akulah kan, duit tu boleh beli kete idaman aku. siap 3bijik lagi hah!!!


is : o. kete ape?

as : mazda rx8. (baru letak gambar,atas pemintaan.)pastu, blablabla......



is : ohhh. kalau kte, nak gak le, mini cooper ke. cukup lah. haritu tgk atilia punya kete, walaweii....



haze : ala, kalau aku, kancil cukup la. buatan malaysia sudahhh...

is : kancil dah tak keluar dah kot...

as : kelisa la.kelisa! kelisa! ade la gak rupe rupe mini cooper tuu...HA!HA!HA!




haa...?? hampeh ahh asrinna ow!! tang mane ke kelisa serupa mini cooper?? *oke, mungkin ade lah sikit sikit. hish!*

9 comments:

sharamli said...

ala..awat xupl0d gamb0nya

...sarah n... said...

dah load gambar. tgk le. tgk le. nampak???? hahahaha...

oranglidi said...

uik? ni kelas robot ke kelas kereta? haha..

...sarah n... said...

hahaha. kelas tdr. teknologi DNA rekombinant. hahahahahaha...


robot == mesin mesin dalam makmal..

oranglidi said...

oh! hhehe.

cpy/pst said...

kelisa ngan mini tu mmg tak seiiras tapi ader la rupa2 skit..haha~

5-6 kali pandang nampak la front grill tu lebeh kurang samer~

...sarah n... said...

tu lah pasal!!!

haihhh...

org kate, kebenaran mmg menyakitkan...

huwa.....

kelisa == mini cooper.

fndrocka said...

sarah,,,meh exchange link

...sarah n... said...

yayah. meh2. no hal...