RSS

Saturday, 26 December 2009

fuhhh..fuhh...

banyak sangat benda saya nk cerita.

banyak sangat benda saya nak tulis.

tapi tak bolehlah nak ambik konsep rancangan "tiada rahsia" sangat. macam siti nurhaliza pulak rasa. kalau agnes monica takpelah lagi.

tapi, banyak sangat hati yang perlu dijaga.

banyak sangat maruah yang perlu dijunjung.

banyak sangat aib yang perlu ditutup.

banyak sangat emosi yang perlu dikubur.

memanglah saya berpegang kepada slogan : "belog aku, sukati kaulah nak kutuk" tapi, kitakan hidup bermasyarakat.

go back gostan, reverse transcriptase (watdefish tetibe masuk bio ni?) muka yang sama jugak kita hadap. jasad yang sama yang kita jumpa. nama yang sama yang kita cerca.

jadi, marilah kita sempena tahun baru ni, kita buang yang keruh, amik yang ala ala suam kuku. barulah takde virus H1N1 gelombang kedua yang boleh membawa anda ke kubur kata mari tu. (ni kira entry tahun baru ikut kalender islam ke kelender x berapa islam?)

p/s: mood kecewa sebab kecewakan orang.

p/p/s: i'm done blogging. boleh saya berhenti dan mengundur diri? saya sikit penat. need some fresh air.


orang putih kata macam falling on own face,perghh...penat sialll...

1 comment:

Fazdlin Rahim said...

nooo.. dont stop forever!
stop nak bernafas kejap xpe ...