RSS

Thursday 17 June 2010

amaran : emosi tak stabil.

orang selalu kata, things happen for a reason.


tapi tak jugak.



kadang-kadang, things just happen.



kita tak tau, kita tak dapat agak, tak dapat cari. kenapa satu benda itu jadi kepada orang.



ada benda yang berlaku secara tiba-tiba yang mendatangkan tuah.


maksud saya macam, hari jadi yang ke sekian-sekian, kawan saya yang dapat canon ixus. kalau saya yang dapat, memang pelik dan tak mungkin berlaku langsung. oke, mungkin akan dapat. mungkin. saya kata mungkin, bila saya beli sendiri lepas tu saya bungkus dan hantar dekat diri sendiri lepas tu buat-buat terkejut macam yang Mr. Bean buat.


loser.


bukan kata mr. bean loser, tapi, kalau saya yang buat macam tu, memang ada unsur loser dekat dalam diri, bukan ke?


apehal ni sesi mengutuk diri sendiri ke? low self-esteem betul sarah nur.



eh saya dah lupa apa objektif penulisan kali ni.


kejap nak scroll atas balik.


oh dah.


things happen for a reason.


kenapa blog ni kaler macam ceria-ceria ha?


oh sebab saya seorang yang ceria? bullshit.


saya ceria bila gelak. biasalah tu. saya tak ceria bila tak gelak. lagiiiii la biasa.



sekarang saya tengah sedih. saya sedih kenapa benda jadi macam sekarang. why things happen like how it happened? oke abaikan grammar di situ. meninggalkan bangku kerusi plastik sekolah sudah 3 ke 4 tahun. tengok? nak kira 3/4 pun dah tak tahu macam mana sebab dah terlalu lama tidak mengira nombor bulat. saya merujuk nombor bulat sahaja ye kalau nombor yang berdesimal selalu kira dalam kelas dan baru-baru ini nombor pointer yang semestinya mempunyai 2 tempat erpuluhan bukan nombor bulat seperti 4rata.



eh eh. dah pukul 930 le rakan-rakan. saya lapar. biasa saya sarapan lepas subuh.(oke, tidak-berkata-benar sudah menjadi kebiasaan ke?) saya tak tipu.


p/s: kenapa lah wujud entry ni? things happen for a reason, right?

No comments: