RSS

Friday, 7 May 2010

sedapnya hingga menjilat jari (ni peromot lagi, takde ke sapa sapa nak bagi komisen)

status ym : nak kfc nak kfc nak kfc nak kfc nak kfc nak kfc



and why am i salivating?

tetiba satu ym window muncul.


lokman.keme


ni kalau muncul nama ni, memang payah.


payah macam mana?


susah nak takrifkan. undefined.sebab dia selalu cakap benda yang saya tak reti.



lokman keme : kfc nak kat kau ke?


eh eh. ye tak ye. bijak pulak beliau. tak terfikir pulak.


sarah: erk?
sarah: persoalan tu jgn difikirkan
sarah: haha
sarah: aish

jawapan untuk menjaga maruah sendiri.


Lokman Keme: nnt bg ak sket k
Lokman Keme: kfc tu


eh eh. nak jugak dia.


sarah: tp
sarah: masalahnye skg
sarah: sapa nak bg?


Lokman Keme: akak kat kaunter kfc tu
Lokman Keme: jgn riso
Lokman Keme: die yg dibayar gaji ntok bg org2 kfc
Lokman Keme: nnt bgtau ak k


suma nak makan kfc taknak bayar. kalau pegi kenduri mintak kfc boleh tak agak agak?

2 comments:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

...sarah n... said...

ooooooooooooo keeeeeeeeeeeee