RSS

Friday 1 January 2010

satu januari.

tahun dah bertukar. sama ada yang hijrah mahupun masihi.

tapi.


kalau nak harapkan azam saja yang bertukar, mentaliti masih di takuk lama, usaha masih tidak bertambah, apa hasilnya?


new year 80kali pun, belum tentu capai.

gerhana 800kali pun, belum tentu nampak.
---------------------------------------------------------------

entry baru ni nampak macam sarah nur dah matang dan dewasa tak?

tak kan?

aishhh!! tak jadi la weyyy!!!

macam mana saya nak jadi seriyes ni?? bosan lah bila tunjuk ic org cakap tu ic kakak.

HAHAHA.

*syok sendiri bukan salah ibu mengandung*

ohh ye..sekali lagi, saya taknak ucap selamat tahun baru lahh..cliche sangat..(ehh dah TER-cakap selamat tahun baru dah..)

tadi baca belog zahiril adzim. masa 31 disember 2008 dia buat entry cakap dia nak tengok apa pencapaian dia sepanjang tahun 2009, jadi, bila masuk tahun 2010, dia boleh macam rewind-rewind gitu la...pastu, semalam 31 disember 2009, dia tulis entry baru, teringat pasal entry 31 disember 2008 dia.

pastu saya rasa macam cara bagus lah nak tingkatkan ingatan, ye tak? YE!!


tahun depan, 1 januari 2011, saya harap saya dapat tulis yang lebih bagus dari yang sebelum sebelum ni. yang lebih kedewasaan. nak? nak?

oke!! sett!!! nanti kita tengok. insyaAllah...kalau diizinkan.


p/s: entry tahun baru. tutup belog postpone lagi.

p/p/s: malam ni pika datang lepak lagi! yess!!! korek cerita baru le malam ni...

No comments: