RSS

Monday, 18 January 2010

kek.kek.ke. freeee... hahahaha

saRah : wey kebab.

kebab : saWah.

cis. apesal rasa macam semakin berisi semakin tunduk ni. <---- resmi padi.

kebab : dia bagi plain kek, nozzle dgn cream2 semua.

saRah : nozzle apa?

damn. terkeluar fakta kejahilan tentang ilmu kek. kalau kebab analisis input dengan menyeluruh. bukan taknak belajar buat. tapi oven dekat rumah dah takleh guna lah bhai.


peserta 1 : kebab suruh masuk pertandingan hias kek mitrad.
betul ke ni nak masuk.

peserta 2 : masuk jela. xpe. conteng conteng jela kek tu.

peserta 1 : tapi xreti buat.

peserta 2 : dia ikut kreativiti orang la kan?

peserta 1 : kalau kreatif pun, nak buat tak jadi, tak reti, tak leh gak.

peserta 2 : takpela. masuk main main je.

peserta 1 : tapi kek tu nanti dapat terus. heheh!

peserta 2 : ha. okelah tu. afiq kata masuk mesti nak menang. kek nanti bagi afiq sebab besday dia.

apesal si afiq ni nak galakkan penyertaan pulak nih. cis.

peserta 1 : oh besday afiq? bila?

peserta 2 : *afiq besday kau bila?*(jerit dekat afiq) oh. besday afiq bulan 10 tapi dia nak sambut minggu depan.

haa? boleh ke sambut harijadi 9 bulan awal?

3 comments:

safri@chaie said...

wah.. lama menyepi.. rindu lah! ahaks

...sarah n... said...

xde la lama sangat. 2minggu je kot. huhu. penyakit writer's block.

*eh, aku leh masuk ketegeri writer ke? boleh la kot. hahaha.

Fazdlin Rahim said...

hahahaha.. lawak gler weh!