RSS

Sunday, 10 July 2011

starter

hujung minggu balik ipoh. orang cina kata, yibao! haha




refreshing. setelah 2 bulan.




ada tak saya cerita nani, adik, kuna semua ada belog? tak lupa jugak abang sedara, kakak sedara. ini semua memang genetic trait kot. dilahirkan dengan kembar belog mungkin? nasib baik mak takda belog. kalau ada.... *pengsan*




bayangkan juga kelahiran yang dikembarkan dengan url belog. kalau zaman dulu kala mungkin bayi kembar ular atau arnab. tapi, memandangkan pembangunan ICT yang terlalu drastik, kembar dengan url pulakkkk...apa ke pelik.





semalam cerita cerita dengan nani kan. pasal perkembangan semasa dan lain-lain. (jangan risau, pasal bersih tak sembang dengan budak bawah umur.)




tetiba macam encounter satu topik ni. macam mana saya boleh terjebak dengan blogging.




jadi pertama sekali (ayat pendahuluan ucapan tak boleh nak elak) saya mengucapkan terima kasih sangat-sangat kepada faraheen hazirah sebab berjaya memaksa saya membuat belog.




masa tu zaman matrik la. lecturer tak masuk kelas. pastu saya pi library, bosan, pegi la online. pastu fain kata dia buat belog. jadi dia suruh saya pun buat sama.



masa tu, sumpah saya tak minat.




jenuh jugak dia peromot blogger.





blog. fs, fb, semua ni bukan pilihan masa lapang saya lah. kenapa? taktahu.



tapi tapi! takde tapi-tapi! (iklan di tivi menganga.28sen setiap sepuluh minit. apa maksud dia saya tak paham. maknanya cakap untuk minit ke sepuluh baru 28sen ke? jadi, kalau minit ke sembilan macam mana kira tu. tak boleh ke pakai longgok ke macam pasar malam?)




demi kawan, buat juge lahhhhhhh. (walaupun dalam hati berbakul-bakul jugak merungut, kalau berjaya disukat). saya bukan la apa, time tu, umah teman ni, idok la ade intenet nye. ate, macam mane le ghopenye teman ndak berbelog bagai?







jadi sekarang, terima kasih fain, saya suka pulak hobi ini.





saya rasa jugak, saya nak upgrade la gaya penulisan lagi. nak setat menulis semula. penulisan cerpen. another passion of mine. lets see how it goes.

3 comments:

TIKUS MANDO said...

teruskan.

Faraheen Hazirah said...

same2.. hehe.. miss you sarah!!

...sarah n... said...

z.

oh idea tertinggal tren. delayed.


fain.

hehe. bila nak open-table? haha