RSS

Saturday 23 July 2011

makcik?

dapat aja cuti, esoknya terus stat kerja part time.



makcik, tengok, rajin tak rajin bakal menantu makcik ni? (tuju pada emak the boifren)





eh, scratch that last part. bahaya. nanti, kot-kot la mak the boifren celik IT, dia buat research online pasal bakal menantu dia, tak ke naya. anak dia dah la major bidang IT. bakal menantu pun agak-agak bidang 'IT' jugak. ehehm. selamat hari raya mak eh, makcik.




walaupun nampak gaya macam tengah kumpul duit untuk kawin, tapi sebenarnya, idak la sampai tahap tu lagi. interview (oleh pak-mak mentua) pun belum, jangan berangan la nak kumpul duit dulu.




kerja tak glemer mana pun. tapi berkaitan dengan sekolah rendah.




sekolah mana tak boleh la bagitau. nanti kena serbu peminat naya. cakap pasal ni, ada ke masa haritu saya lepas present praktikal report pada supervisor ukm dan company, lecturer saya tanya, 'sarah dah tak menulis blog dah ke?'.tengok femes tak femes saya.




eh, kecenderungan tukar topik tidak dapat dibendung.




jenuh jugak berangan nak kerja kat sekolah, baru sekarang dapat. ha, tekalah kerja apa kalau berani.




cikgu math? nani suruh kerja jadi cikgu math dia, sekolah menengah, bila tanya, ada kosong ke *dengan mata bersinar-sinar*, boleh selamba badak dia kata dengan muka cannot go dia, 'tah, mana aku tahu'. abeh dah suruh tu macam bagi harapan je. badak punya nani.



kerani? haha.




kerja paling glemer dekat sekolah rendah.




konfirm-konfirm semua bebudak tu kenal saya punyalah.




time rehat menyerbu datang.






saya cakap, teka lah kalau berani.








sapa kata makcik tak boleh beli air.

No comments: