RSS

Sunday, 10 April 2011

supportive sangat kot?

the boifren : sarah tulis dalam blog ni, ada orang baca ke selain ayin? sapa yang pembaca tetap nye?





the girlfren : ....



eh, eh dia ni. kalau bab sentap menyentap, memang terer pulak.


p/s: at least, sekarang saya tahu la dia pun pembaca jugak kot? and here i thought he's not a reader.

5 comments:

ZuLFaDZli *JoE* HAsSaN said...

AKU BACA OK!! pembaca setia plak!!!!

...sarah n... said...
This comment has been removed by the author.
ibNu NaiM said...

Saya juga membaca blog anda juge..blanje la kan..haha!
come to my blog:
www.fataniselalu.blogspot.com
saje promote blog~ngeh3!

...sarah n... said...

oh terima kasih abg shamsul. hehe..

nurul husna said...

saya pun baca jugak...hihihi

ayin tu kate mcm tu sb takut nnt ramai laki minat hg sb blog hg ni..hahah

dia jeles la tu..hak..hak..hak..