RSS

Monday 31 January 2011

saya dah 22.

anda bagaimana?



sila cuba baca dengan cara iklan Dome yang dulu pernah tunjuk dekat tivi.



nampaknya pika dah mengambil iktibar daripada cakap-cakap saya yang dulu.


dia dah tak kata tua. dia cakap "kau dah boleh kawin."




eh. nyiru pun saya rasa tak cukup untuk menggambarkan betapa besarrrrrrr nya hati saya menyambut perkabaran gembira tu daripada the boifren. (jika ada berlaku).




tapi, mungkin sebab dah 22, rasa macam tak penting lah hadiah dan wish ni suma.





kalau masa memcecah 20, ke 21 dulu, kan ke baru-baru dapat youth club punya birthday boleh call semua orang tu kan, cakap sampai serak, tekak pun dah kering sekering gusi la jugak.




tapi kali ni. rasa macam...erm..takpelah. takda benda nak catch up sangat dengan suma orang pun. still a student. not yet working. not yet married. so. whats there left to share?




bila bosan, TERTELIPON asrinna. nak tanya dia dengan fatehah dah naik berapa kilo sebenarnya. baru dua hari pegi ipoh dah makan tong drum gamaknya. maklumlah, orang tu katanya first time naik ketapi.





fatehah chew pulak sambil siang ikan, boleh pulak cuak sambil menyanyi lagu hepi besday. dia kata takut saya mengamuk di sini kalau cakap lupa. jadi, dia cakap lupa tengok kalender harini berapa haribulan.




eh. ingat saya mudah tertipu ke ha?




sori? sori la. nak sori kena bagi rasuah nasik goreng asrinna 3 hari 3 malam.





chop! perut saya tak setuju. dia kata nanti membulat pulak dia.




ecah ada bagi hadiah. terima kaseyyy!! hehe...dia lagi semangat. kata dia, dah beli lama dah. jadi, saya takleh lah tulis yang berbaur mengutuk dia. jadi, ecah terselamat. oh ye, sila pegi lab ye. haha.




walaupun, saya kata saya macam terasa dewasa, saya tetap nak jugak makan free. FARAHEEN HAZIRAH, AZHANI AZMAN dan yang lain-lain yang belum tersenarai, sila belanja saya. menunya saya bagi kamj, kamu, kamu, pilih mengikut kesesuaian dan kebesaran beg duit masing-masing.




eh macam dah lama tak guna kosakata beg duit. masuk alam remaja asik panggil purse, dompet je. kanak-kanak dulu je panggil beg duit kan?




kalau masuk alam dewasa, panggil apa ye? mungkin...tempat simpan duit gaji?




p/s: the boifren dah bagi saya hadiah awal 2minggu. siap boleh pilih lagi. hahaha. sila jeles sekarang.

2 comments:

Awkward April said...

hehe, nnt kte blanje mkn! nx jumpe eyh..

Anonymous said...

hey!!! memang betul2 lost trek of time la!!!!huhuhu...

but then, ko leh tuntut asiah nasi goreng asrinna!!! tu pling bernilai kot!!!hihhihihi...

not very often i say this to you,but... saya sayang awak!hahaha