RSS

Monday 15 November 2010

at home.

oh shit.



tadi saya dah taip separuh dari entri baru.



malangnya. bila menaip dalam gelap, kamu taknampak sangat apa yang kau tenyeh-tenyeh menggunakan pc lama di rumah.ya. PC oke. old school. but quite like it actually. compare to laptop. tapi, humang aih, kuat nya bunyi keyboard nih.



saya lupa apa saya taip tadi. tapi, saya rasa rasa macam ada kutuk seseorang, tapi nampaknya, selamatlah dosa saya kali ni. tak dibaca oleh orang lain.



ohya, saya rasa tadi saya cakap pasal hobi baru saya sepanjang sem yang baruuuuuu je berlalu ini, iaitu, MERUNGUT! seperti air yang dicincang takkan putus (memaksudkan peribahasa secara literal), merungut kan ke satu hobi yang cool.




saya rasa macam menyampah pulak bila ingat balik, bila merungut, cuma pengacara bersamamu je yang dengar dan saya tahu, mungkin dia cuma berlakon buat-buat kesian sebab kehidupan saya yang terlalu pathetic sem lepas. (seronok pulak cakap sem LEPAS bila semua kerja sudah selamat dihantar.)





bila saya ingat balik lagi, kalaulah saya boleh jumpa christmas carol dan dia bawak saya lalui hantu past, present and future (mungkin saya akan pengsan dengar perkataan hantu sebelum sempat lalui time travel proses tu), saya akan spit on my own face sebab terlalu kuat merungut.



kenapa sekarang, bila dah duduk dalam bilik sendiri dekat rumah baru nak rasa muhasabah diri?



sebab, adik saya yang 13 tahun sedang melalui hidup seorang budak 13tahun yang lebih mencabar dari sarah nur yang berumur 13 tahun.




yes. i might be lucky and all.having to go to good school and all, but knowhat?




after few years leaving school,it does not meant much.i have an easy life.yeah.u bet.




true. we lost our breadwinner. but i already 17 when it happened. adik saya?




we had an easy life. there's obstacle,yes, here and there. but still. easy. piece of cake. (saya masih tak boleh paham mana connection antara kek dan easiness and why they invented 'piece of cake' in the first place).





mungkin sekarang, kita patut lebih bersyukur. if u know what i meant.

3 comments:

White Dress said...

sarah! ur ym kena hacked eh?

...sarah n... said...

haha. boleh agak kan. takkan leeee kite wat gitu ye dok? dah oke kot skrg ym tu..

Anonymous said...

hohoho.bg kte,sebab knp jrg tgk cerita melayu,sbb mmg x suka. kes merepek dan tak logik 2,byk je cerita omputeh mcm 2. jz dorg bkn buat cerita utk mendapat tontonan orang ramai,tp jz buat cerita@movie sedap2 hati dorg,org nk tgk 2 pny psl. lg2 sy x ske tgk cerita lwk bodoh n cintan2,cte omputeh pn x lyn cerita mcm 2. muahha.
so xde diskriminasi di sana.sy tgk je apa2 tp ble 20mnt awl bosan,sy ltk kn dlm list xbesh..hohoho.:)