RSS

Friday, 20 August 2010

jangan sampai.

pukul 506 petang.


ni kalau ikut time TV3 ni tepat la jam 5petang nih. saja je buat jam cepat 6menet. tapi, jangan tanya la kenapa 6 menet. tah saya pun tak berapa nak pasti. kenapa tak cepat 5 menet? atau 10 menet? atau setengah jam seperti budak-budak nerd dan skema yang lain. ah jangan tanya boleh tak? saya tak tau tak paham ke ha?



hoi bulan posa boleh tak sabar sikit?




ah lantak lah! kau tu, harap bulan posa je nak bersabar buat apa. bulan tak posa lagi 11 bulan tu perangai campur tinggal menghasut orang setiap saat je nak sama dengan tuttt*censored* tu tak sedar?




emo la emo laaa...



perut bunyi kruk kruk. erg. bulan posa ni macam telinga jadi oversensitif je. bunyi perut pun dah kruk kruk macam bunyi kak gigit keropok lekor. oh ye tak ye. kak kan dia kalau macam bunyi adehai...takleh bawak pegi jumpa DR M la kesimpulannya. kang makan beradab dekat meja je bunyi kruk krak. malulah saya.



hosh! cerita pasal makan-makan ni pasai pa? lagi 2jam setengah.



kawan-kawan yang saya hormati. saya tak sukalah atau nak lebih senang telan (perkataan yang biasanya saya guna adalah "ayat yang nak lebih senang paham" tapi, bila bulan posa ni, vocab pun jadi cenderung ke arah melelehkan air liur) saya bencilah bila ada orang lelaki tanya orang perempuan dah berapa hari tak posa.


pastu, buat muka sengih-sengih nampak gigi macam kerang busuk. dah la gigi kuning. pang karang nak?



sebok nak tanya private sector tu buat apa. yela yela. memang la tak patut marah sebab tu kan benda betul. tak payah nak malu ke apa kan. tapi. kamonlah. kalau dah nama private sector tu maknanya tak boleh nak cerita ceriti dekat orang tak berkenaan paham?




kalau saya tak posa 3 hari ke, 4 hari ke, atau 18hari ke, kenapa? kau nak tolong gantikan ke?


apa faedah yang kau dapat bila tanya saya tak posa berapa hari? dapat sengih tunjuk gigi? kau bukan buat iklan colgate yang boleh dapat upah kongsi dua bagi kat aku sama pun.



ni saya bebel-bebel ni mesti ada yang kata PMS.




bukan nak skeptikal, tapi, dah lali macam buku lali naik tuli dah.




alah. nak sengih kerang dekat orang perempuan konon.



kau jangan sampai aku tanya balik soalan berapa hari kau pasang khemah masa masuk jawi dulu.

6 comments:

lumut said...

mcm xde beza je cepatkan 6 minit??hakhak

...sarah n... said...

haa...tu la pasal. aku pun rasa takda beza. sebab bila tgk jam, aku tolak balik 6menet. huuu..sadis betul..

chaie safri said...

cam entry emo. pms kah?

...sarah n... said...

see? tipikal question that would be asked by a guy.

menaribagaibintang said...

yalah sokong, diorang tu sebok je nak tau, diorang tu puasa tapi hisap rokok ape cer haih

...sarah n... said...

zati.

masuk bab rokok, semua jadi halal. kot.