RSS

Friday 23 June 2017

When u woke up early because of the dreams

Does it mean anything? Deepest desire? Give me strengh, Allah. I believe You Are the Most Merciful.


Dulu masa saya kecik, saya ingat bila saya dah besar, saya akan jadi lebih happy. Buat keputusan sendiri. Having options and enjoying all the decision making. But I did not.

Dulu masa saya bujang, saya ingat bila saya dah kawin, saya akan jadi lebih content. Ada partner in crime. Making and baking for two. Building family and life together at the same time. But I did not.

Sekarang saya dah bujang balik pun. Saya ingat saya akan jadi lebih bebas. Dalam hidup. Tapi dari segi apa?

There is something missing here. Will I forever be discontent? This void feeling, this hole inside thing... What is that X?

Saya cuba sesungguh hati untuk jadi insan yang bersyukur, tapi kenapa macam masih kurang sesuatu?

Saya doa pada Allah tunjukkan. Buka hati saya untuk nampak apa yang saya masih buta.

Apa tu? Moga moga saya dapat temui X tu sebelum terlambat. amin ya rabbal alamin.




No comments: